![]() |
Kolo pripravljeno |
![]() |
86 je moja štartna številka, pikapolonici sta za srečo |
Vso ostalo traso si pripraviš sam, izjema je le še zadnjih 88 km, ki je bila obvezna in za vse enaka. Za sledenje udeležencev je bilo poskrbljeno preko organizatorjeve spletne strani.
![]() |
Alberto Vaghi, dolgoletni prijatelj iz Italije (pred štartom) |
Moji cilji pred štartom?
Nič posebnega in nič zahtevnega. Le čimprej priti v Barcelono na svojem kolesu in pri tem uživati, vendar brez ujetništva časa in rezultata. Le to in nič drugega.
Štart in prvi del
Z avtobusom sem na Dunaj prispel le dve uri pred štartom, a najprej je bilo potrebno najti 10 km oddaljeni lokal Velobis, kjer sem kasneje opravil tehnični pregled kolesa in opreme.
![]() |
Dež v nedeljo |
Ves čas sem vozil sam, do Innsbrucka sem večkrat srečal Italijana Alberta, s katerim se poznava že kakih 5 let. Ves čas dirke nisem niti enkrat pogledal na aplikacijo, ki kaže, kje so ostali tekmovalci. Ni me zanimalo in se s tem nisem ukvarjal. Hotel sem le svojo tekmo. Sam s sabo.
![]() |
Prelaz Stelvio, 2.757 mnv |
![]() |
Nekje na poti |
Tretji dan nas je pričakala velika vročina, bilo je kakih 38 stopinj. V
senci seveda, a na razgretem asfaltu ni bilo sence. Le nasprotni veter.
Zaradi tega sem se na Stelvio podal sredi noči in ga prevozil v hladu.
Težave št. 1
![]() |
Nekje na poti |
![]() |
Del ventilčka v adapterju pumpe (drugič) |
![]() |
Zadnjih 8 km vzpona na prelaz Finestre |
Žal se je tudi drugi poskus pumpanja končal enako, torej z odlomljenim ventilčkom. Grde besede od prej so dobile nadaljevanje, le da je bilo še bolj intenzivno.
![]() |
Še 500 m do vrha prelaza Finestre |
![]() |
Vrh prelaza Finestre |
![]() |
Vrh prelaza Finestre, 2.178 mnv |
![]() |
Čista uživancija |
![]() |
Zadovoljstvo na vrhu prelaza Finestre |

Težave št. 3
![]() |
Luksus prenočevanja na klopi, večkrat je bilo tudi na tleh |
![]() |
Blokada ceste |
![]() |
Tour de France nepričakovano v živo |
Naprej
nisem mogel, nazaj tudi ne. Ostalo mi je le čakanje na soncu in v
vročini, saj v bližini ni bilo trgovin in lokalov. Tudi s počitkom ni
bilo nič, saj je bila vročina previsoka in direndaj gledalcev prevelik.
Po
treh urah se končno pripeljejo kolesarji, v minuti so vsi mimo in lahko
nadaljujem. A škoda je bila narejena. Koncept, da ta dan pridem čim
bližje Andori, je padel v vodo. Sem pa za vse to sam kriv, ker nisem bil
pozoren, kje in kdaj točno bodo trase Toura blizu mojih. Lahko bi mi
neslo, da pogledam, kje so njihove etape. Jebi ga, emšo ...
Arcalis Ordino
![]() |
Osvojen tudi Arcalis Ordino v Andori, 2.220 mnv |
Po
60 km dolgem klancu in še enem predrtju prednje zracnice tik pred
špansko mejo, sem v Andoro prispel pozno zvečer. Bila je že noč. Prepozno za vzpon na
preko 30 km dolg Arcalis Ordino. Po enournem spanju na tleh za bencinsko črpalko, sem se vzpona lotil še v nočnih urah, a se je kmalu zdanilo. Čeprav sem bil že večkrat v Andori, sem
ta vzpon vozil prvič. Noro lepo in škoda bi ga bilo celega prevoziti ponoči.
![]() |
Montserrat |
Po osvojitvi vrha v ranih jutranjih urah me je do cilja
ločilo le še okoli 270 km, od tega zadnjih 88 po obvezni smeri, ki jo je
določil organizator in z okoli 2.000 visinskimi metri. Želel nam je namreč
pokazati vse čare gorovja v ozadju Barcelone. Montserrat je res veličastno hribovje, trasa je vodila okoli tega hribovja, do cilja pa je tudi kasneje vodil en sam gor in dol.
Barcelona ... cilj!!!!!
![]() |
Barcelona, Arc de Trioumph (Slavolok zmage), cilj |
Približevanje cilju je seveda povzročalo posebne občutke. Še zadnji vzpon na hrib Tibidabo je bil že v trdi temi, do cilja pri Arc de Trioumh (Slavoloku zmage) pa me je ločilo le še kakih 10 km, to je zadnji spust in nešteto semaforjev na kolesarski stezi. To so res neverjetni in izjemni občutki. Tega se ne da opisat, to je treba doživeti.
Po 2.150 km in 21.000 višinskih sem s popolnoma razžrto zadnjo platjo, ko že dolgo ni bilo več možno normalno sedeti na sedežu, v cilj prispel kmalu po polnoči v noči na soboto.
Za celo pot sem rabil 6 dni, 8 ur in 31 minut, dnevno povprečje je bilo okoli 340 km, to pa je zadostovalo za skupno 7. mesto. Solidno, a brez presežkov. Pač letom primerno ...
![]() |
Barcelona, Arc de Trioumph (Slavolok zmage), cilj |
Seveda. Pred štartom zadan cilj prihoda v Barcelono na svojem kolesu, je v popolnosti izpolnjen. Bi pa se brez tistega čakanja na Tour lahko razpletlo še boljše, predvsem pa hitreje.
Čista uživancija
Bolj kot se oddaljuje konec te preizkušnje,
bolj je v meni intenziven občutek še ene čiste uživancije. Trasa je bila res izjemno lepa in ravno prav zahtevna, veliko jo je bilo speljane po kolesarskih stezah, ... S spanjem nisem ravno pretiraval, večinoma sem ponoči spal do ene ure in pol, vedno na tleh ali na kaki klopi po parkih, avtobusnih postajah, .., prehranjevanje je bilo bazirano na sendvičih, ...
Naslednji odklop?
Kmalu ...
Kmalu ...
Ni komentarjev:
Objava komentarja