Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

19. januar 2011

Vtisi po prvih predavanjih v 2011

S predavanjema v medvoški in velenjski knjižnici sem zelo zadovoljen. Obakrat je bilo precej poslušalcev, ki so bili, po mojem mnenju, zadovoljni s slišanim in videnim. To potrjujejo tudi odzivi po obeh predavanjih, ko so nekateri poslušalci navezali kontakt z menoj in želeli vedeti nekatere stvari še bolj podrobno. Enako pozitiven odziv sem dobil tudi s strani zaposlenih v obeh knjižnicah. Hvala.

Za predavanje v Velenju se moram še posebej zahvaliti mojemu prijatelju iz jugo vojaških dni, Sandiju Forštnerju, kakor tudi njegovi ženi Gordani, ki sta se zelo potrudila z oglaševanjem tega predavanja. Pred predavanjem je Sandijeva mama pripravila okusno kosilo, po njem pa smo se z Gordano in Sandijem še dolgo v noč pogovarjali o vsem mogočem, pri čemer se nam je pridružil tudi njun sosed Janez, ki je prav tako kolesar in mi ga je bilo v čast spoznati. Gordana in Sandi sta mi prijazno ponudila tudi prenočišče, tako da sem tisto noč prespal pri njih.

Gordana in Sandi: še enkrat najlepša hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar