Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

19. maj 2010

Podhladitev, prehlad in .... odstop

Ni kaj. Vreme nam ni bilo naklonjeno. Mraz, veter in dež so bili krivci za marsikateri odstop na letošnji dirki. Naše napredovanje po poti je bilo v kar spodobnem tempu. Navijači so nas spremljali, klicali na telefon, pisali na bicikel.com in podobno. Res super. Dokler se niso začele zdravstvene težave. Zdaj se niti ne spomnim, kje sem prvič začutil vneto grlo, kar pa smo hitro odpravili. Verjetno se je moje zdravstveno stanje najbolj poslabšalo na spustu z Lesičnega, ko sem bil popolnoma premočen in premražen. Tisti, ki me poznajo, vedo, da me zelo redko zebe. Torej je nekaj moralo biti na tem. Čisto otrpel sem se nekako privlekel do Podsrede, kjer sem nadaljeval pot proti naslednji časovni točki, vendar zaradi otrplih nog brez kake posebne energije. Počutil pa sem se tudi vedno slabše. Ob globljem dihanju me je sililo tudi na kašelj. Ekipa me je sproti seznanjala z novostmi z dirke. Zanimivo, da je bilo največ novic povezanih ravno z odstopi. Ne vem, koliko sotekmovalcev je končalo dirko bolnih, nekateri s pljučnico, odpeljani z rešilcem. No, v Krškem sem se odločil, da ne grem do konca. Odpeljal sem se sicer še do Novega mesta. Tam sem po super pašti, solati in štrudlju, kar nam je pripravila Vesna, Matježeva žena, mojo odločitev o odstopu , po prevoženih okoli 1070 km, najprej sporočil Vladki, potem pa še Matjažu. Vsi so spoštovali mojo odločitev.Tudi odziv sorodnikov, prijateljev, znancev in sotekmovalcev na moj odstop je bil pozitiven.

Zdravje imamo le eno in z njim se ni za igrati. V življenju so pomembnejše stvari, kot pa trmasto siliti z glavo skozi zid. Če bi nadaljeval dirko, bi se uvrstil zelo visoko. Ampak za kakšno ceno? Kdor pa je na taki ultramaratonski kolesarski dirki uvrščen visoko, je zvezda svetovnega formata. Jaz to nisem, nikoli nisem hotel biti in nikoli ne bom. Kot sem že večkrat javno povedal: kolesarim iz in zaradi veselja. Ko bom enkrat drugače čutil, se s tem ne bom več ukvarjal. Letošnji DOS je zame potekal zelo v redu. Dobro nam je šlo, ekipa je delovala dobro, malo nam je nagajal le dostop do interneta. Po mojem občutku sem bil kar dobro pripravljen. Ampak vremenski pogoji so naredili svoje. Toda še bodo dirke, še bodo breveti in naslednje leto bo spet DOS. Takrat v morda lepšem vremenu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar