Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

25. maj 2010

Nekaj lepih misli prijateljev

V času DOSa in takoj po njem sem dobil precej telefonskih klicev, mailov in SMS sporočil v zvezi z mojo vožnjo, odstopom in boleznijo. Vsi so bili pozitivno naravnani in vsi so zagotavljali, kako sem se prav odločil. No, nekateri pa so poslali še posebej zanimive SMSe:

Sodelavci: ''Drži se, lp sodelavci''

Marija Kozin (Škofja Loka, Tbilisi): ''No pa letiš po trasi DOS št. 2. Meje so v glavi. Telo sledi. To je osnova, ostalo je le spremljava. Ajmo gas in novim gričem naproti.''

Anja Bajcar: ''Andrej, super se držiš! Le tako naprej, smo v mislih s tabo. Drago&Anja''

Neznan: ''Dejmo Andrej, držimo pesti zate.''

Marija Kozin (Škofja Loka, Tbilisi): ''Ajde, ajde, vrtite pedala po trasi naprej. Vsak vrtljaj pomeni meter bliže cilju. Zdržite napore, ter v ritmu naprej. Lp iz Tbilisija.''

Aleksander Forštner: ''Kljub vsemu čestitke za nečloveški napor. Lp Sandi''

Mojca Šetina Jelušič: ''Drži se, te lepo pozdravljamo!''

Mojca Krisch: ''Čimprej okrevaj, da boš imel energijo (željo upam, da še imaš) za nove kolesarske izzive. Cimra.''

Anja Bajcar: ''Andrej, ravnokar smo prebrali tvoj zapis na blogu. Zelo lepo si napisal. Verjamemo, da nisi odstopil z lahkoto in da še zdaj premlevaš vse tiste če-je. Ampak pozitivne strani te tvoje odločitve boš sposoben videti šele čez čas, ki ti bo definitivno prinesel še veliko lepih kolesarskih izkušenj. Vsaj tako ti mi želimo in smo veseli, da si v kriznih trenutkih ohranil trezno glavo. Drži se! Anja, Drago&Co.''

Ni komentarjev:

Objavite komentar