Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

4. februar 2013

TANteam na DOSu 2013

Letošnji DOS je vedno bližje, le še trije meseci so do štarta. Z današnjim dnem je TANteam tudi uradno prijavljen. Ekipa je tudi že znana in kompletna, morda pa bo še dopolnjena, vendar o tem kdaj drugič. To pa sva sestavila za predstavitev ob prijavi:

Tanja KAVČIČ 
Z ultra kolesarstvom se ukvarjam dve leti, v aprilu leta 2011 sem v Kopru odpeljala svoj prvi 200 km brevet.
Od takrat pa do danes sem z vožnjo na brevetih doma in v tujini dosegla naslednje:
-          trikrat priznanje Super Randonneur za prevoženih 200, 300, 400 in 600 km (podeljuje Audax Club Parisien, Francija)
-          priznanje Randonneur 5000 za prevoženih 5000 km v štiriletnem obdobju, na brevetih doma in v tujini (podeljuje Audax Club Parisien, Francija)
-          v letu 2011 sem prevozila najbolj znan svetovni brevet Pariz – Brest – Pariz v dolžini 1230 km
-          v letu 2012 smo z ekipo DJAK 1 na tekmovanju Fleche Slovenia (največ prevoženih km v 24 urah) prevozili 528 km in dosegli 3. mesto med 13 sodelujočimi ekipami iz Slovenije in tujine
-          v letu 2012 sem prevozila najdaljši brevet v Evropi – 1001 Miglia v Italiji, v dolžini 1630 km in okrog 20000 vm
-          v letu 2012 sem prevozila tudi brevet Slovenskih 1000+ ter 600 km brevet Tour Blanc Rando, ki poteka v Italiji, Franciji in Švici, okrog treh najvišjih vrhov v Alpah (približno 10000 vm)
-          v letu 2012 skupaj s še dvema ultra kolesarjema iz Slovenije priznanje NAJ SLO Randonneur za prevoženih največ kilometrov na brevetih doma in v tujini (6660 km) (podeljuje Športno društvo Randonneurs Slovenija)
-          v letu 2012 skupaj s še tremi ultra kolesarji iz Slovenije priznanje SUPER slovenski Randonneur za prevožene VSE brevete v tem letu v Sloveniji (10) (podeljuje Športno društvo Randonneurs Slovenija)
Vse navedeno sem osvojila kot prva ženska v Sloveniji v zgodovini ženskega ultra kolesarstva.
Lani sva se z Andrejem Zamanom udeležila tekmovanja DOS 2012 v mešanih dvojicah in kot edina udeleženca v tej kategoriji z uspešno opravljeno vožnjo prejela nagrado za prvo mesto.
Andrej ZAMAN 
Z ultra kolesarstvom se ukvarjam pet let.
Sem redni udeleženec DOSa, letos bom štartal že petič. V letih 2009, 2010 in 2011 sem bil v solo konkurenci, lani pa sva s Tanjo Kavčič nastopala v kategoriji mešanih dvojic in kot edina udeleženca v tej kategoriji z uspešno opravljeno vožnjo prejela nagrado za prvo mesto.
Aprila 2008 sem prevozil svoj prvi 200 km brevet. Od takrat pa do danes sem z vožnjo na brevetih doma in v tujini dosegel naslednje:
-          štirikrat priznanje Super Randonneur za prevoženih 200, 300, 400 in 600 km (podeljuje Audax Club Parisien, Francija), in sicer v letih 2010, 2011 in dvakrat 2012
-          priznanje Randonneur 5000 za prevoženih 5000 km v štiriletnem obdobju, na brevetih doma in v tujini (podeljuje Audax Club Parisien, Francija)
-          v letu 2011 sem prevozil najbolj znan svetovni brevet Pariz – Brest – Pariz (Francija) v dolžini 1230 km
-          v letu 2012 sem prevozil najdaljši brevet v Evropi – 1001 Miglia v Italiji, v dolžini 1630 km in okrog 20000 vm
-          v letu 2012 sem prevozil tudi brevet Slovenskih 1000+ (1000 km brevet po Sloveniji) ter 600 km gorski brevet Tour Blanc Rando, ki poteka v Italiji, Franciji in Švici, okrog treh najvišjih vrhov v Alpah (približno 10000 vm)
-          v letu 2012 skupaj s še dvema ultra kolesarjema iz Slovenije priznanje NAJ SLO Randonneur za prevoženih največ kilometrov na brevetih doma in v tujini (6660 km) (podeljuje Športno društvo Randonneurs Slovenija)
-          v letu 2012 skupaj s še tremi ultra kolesarji iz Slovenije priznanje SUPER slovenski Randonneur za prevožene VSE brevete v tem letu v Sloveniji (10) (podeljuje Športno društvo Randonneurs Slovenija)

Ni komentarjev:

Objavite komentar