Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

5. maj 2011

Moja pričakovanja na DOS 2011 en teden pred štartom

Le še en teden manjka do štarta letošnjega DOSa. Čas neusmiljeno teče. Še samo malo, pa se bomo zapodili po slovenskih cestah, klancih in dolinah. To je res ekstremna preizkušnja, ki poteka na začetku sezone, v času deževne Zofke, profil trase pa je pred dvema letoma še najbolje ponazorila Caroline Van Den Bulk, takratna zmagovalka iz Kanade med ženskami, ko je na cilju povedala: ''Very beautiful race, but never ending hills.'' Čista resnica.

Moj tretji DOS. Pravijo, da gre v tretje rado. Do kje? Do cilja? Prvič je šlo, lani pač ne. Letos so pričakovanja velika, a v realnih okvirih. Spremljevalna ekipa ima že precej izkušenj, enako tudi jaz, tako da nas letos ne bi smelo ustaviti niti morebitno slabo vreme. A ne da se vedeti, kaj vse nas čaka na poti. Prvi cilj je še vedno prihod v cilj v Postojni, na kolesu, živ in v predpisanem času. Vse, kar bo več od tega, bo pozitivni presežek, uvrstitev pa me ne zanima. Vsaka pomoč gledalcev bo zlata vredna. Kjerkoli in kadarkoli. Vsi nastopajoči jo bomo potrebovali.

V nasprotju z lanskim letom smo imeli to zimo in pomlad na Primorskem lepše vreme za kolesarit. To se kaže tudi po številu prevoženih kilometrov, ki precej odstopa od lanske številke. Bomo videli, kaj bo to pomenilo na sami dirki, a občutki tudi po zadnjih težkih treningih so dobri.

Spremljevalna ekipa je znana in ji zaupam. Zame je to od vseh najboljša ekipa. Kakor sta bili tudi obe ekipi v preteklih letih najboljši. Iskreno sem hvaležen vsakomur, ki je bil v preteklih dveh letih v moji ekipi, kakor tudi vsem, ki so v letošnji. Da so si vzeli čas, dopust, da so lahko z menoj, da hočejo biti z menoj, da skupaj dosežemo zastavljeni cilj. Poleg tega pa sem hvaležen tudi vsem ostalim, ki ste mi tako ali drugače omogočili ali pa pomagali, da sem se lahko pripravil in odpravil na to preizkušnjo. Z nasveti, dejanji, lepimi mislimi, spodbujanjem, bodrenjem, ... Torej, hvala vsem vam, sam pa upam, da vas ne bom razočaral.

Zato vas vse vabim na štart, ob progo in seveda na cilj, kjer upam, da se skupaj poveselimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar