Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

29. marec 2011

Predavanje: Svet staršev - sam sebi namen ali ...?

Danes, v sredo, 30.3.2011, sem imel v Portorožu predavanje v sklopu XV. strokovnega posveta Vodenje v vzgoji in izobraževanju, z letošnjim naslovom Samoevalvacija kot temelj izboljšav. Posvet je organizirala Šola za ravnatelje, udeleženci tega tridnevnega posveta pa so bili večinoma ravnatelji slovenskih  osnovnih, glasbenih in srednjih šol.

Moje predavanje se je nanašalo na samoevalvacijski proces sveta staršev OŠ Šturje, kjer sem že četrto leto predsednik sveta staršev in podpredsednik sveta šole. Naslov predavanja je bil pomenljiv ''Svet staršev - sam sebi namen ali ...?, izhaja pa iz raziskave, ki sem jo opravil konec leta 2010. V ta namen imam tudi že pripravljen daljši znanstven članek, ki bo predvidoma objavljen v reviji Vodenje v vzgoji in izobraževanju.

Žal je bilo predavanje časovno omejeno, saj je bilo zanimanje res veliko. Dvorana  v hotelu Slovenija je bila polna. Menda se je sploh prvič zgodilo, da je tako elitni družbi predaval nekdo, ki je predsednik sveta staršev. Tudi tema je bila taka, ki je ni še nihče tako obdelal. Predvsem pa ne na tak način. Veliko število vprašanj na koncu me je prepričalo, da je bilo predavanje uspešno, navezal pa sem tudi nekaj stikov za morebitno nadaljnje sodelovanje pri delu na tem področju. 

Med najbolj zadovoljnimi poslušalci pa je bila ravnateljica OŠ Šturje iz Ajdovščine, ga. Ava Curk, katero sem med predavanjem nekajkrat omenil in poudaril izredno dobro sodelovanje med njo in svetom staršev.

Ni komentarjev:

Objavite komentar