Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

27. marec 2011

Prelepa Dolenjska - hvala Aleksej za super trening

Včeraj sem bil v Trebnjem, kjer je Aleksej Dolinšek s pomočjo članov svojega AD VENTURE kluba organiziral 12 urno dobrodelno kolesarjenje, z namenom zbiranja sredstev za nakup dveh ležečih koles za dva invalida.

Razgibana trasa je v sončnem in toplem dnevu nudila vse, kar je potrebno za kvaliteten trening. Skupaj nas je bilo okoli 70, vendar smo le nekateri vozili cel dan. Prišli so tudi nekateri drugi letošnji dosovci, tako da je bila družba super in ravno primerna. Večinoma sem vozil s Sandijem Bayerjem (lani je bil 4. na DOSu), Gregorjem Weisseisnom, dopoldne še s Stanetom Dolinškom, popoldne pa še z Aleksejem. Ni kaj, Aleksej, Sandi in Gregor kažejo zastrašujočo dobro pripravljenost. Kar nosilo jih je po tistih prelepih dolenjskih klančkih in dolinah. Jaz pa ... Kaj pa vem. No ja, ker še vedno vozim le s starim aluminijastim kolesom, sem še kar zadovoljen. Brez težav sem vozil z njimi. 

Na koncu mi je števec pokazal 10 ur in 10 minut neto vožnje, 275 km, povprečna nekaj čez 27 km/h in 3800 višinskih metrov. 

Aleksej: še enkrat hvala za super organizacijo in super traso po prelepi Dolenjski.  Upam, da drugo leto ponovimo vajo. Kogar pa ni bilo, mu je lahko žal.

Čez slaba dva tedna pa se tako ali tako vidimo v Ajdovščini na 10 urnem dobrodelnem treningu, kjer bomo zbirali denar za otroke iz socialno ogroženih družin.

Ni komentarjev:

Objavite komentar