Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

12. marec 2012

TANteam 2012 ali DOS 2012 tokrat v mešanih dvojicah

Res je, odločitev je padla. Solo DOS letos zame odpade. Pomanjkanje sponzorjev s finančnim učinkom, slabo finančno stanje sta le dva izmed razlogov. Bom pa zraven. Tokrat na poseben način. V mešanih dvojicah bom vozil s Tanjo Kavčič. Tisto Tanjo, ki še pred letom in pol sploh ni vedela, kaj je to brevet. Tisto Tanjo, ki je lanskega aprila suvereno prevozila svoj prvi brevet v Kopru. Tisto Tanjo, ki je lani postala prva slovenska super randonneurka in tisto Tanjo, ki je lani brez posebnih težav prevozila najbolj znan brevet na svetu Pariz -Brest - Pariz.
Najina ekipa se bo tokrat imenovala TANteam, prijava je že evidentirana na spletni strani organizatorja, Tanja pa je ob prijavni predstavitvi zapisala:

''Šport je že od mladih nog sestavni del mojega življenja, prav kolesarjenje pa od 30. leta, ko so mi domači za rojstni dan podarili gorsko kolo, kateremu je kmalu sledilo novo in sem z njim velikokrat prikolesarila na domačo Sv. Goro nad Solkanom, pa na Trnovo, ... Poleti pa vsako leto nekajkrat na prelaza Mangart in Vršič. To je bilo takrat. Potem pa sem se pred dvema letoma odločila za nakup cestnega kolesa in se mi je odprl kolesarski svet. Dobesedno. Spoznala sem, kaj je to brevet in v letu 2011 odvozila vse brevete v Sloveniji razen na 1000 km. Leta 2011 sem postala tudi prva slovenska super randonneurka, kar pomeni, da sem kot prva Slovenka prevozila serijo brevetov 200, 300, 400 in 600 km, kar mi je omogočilo, da sem lahko avgusta odpotovala v Francijo in kot prva Slovenka prevozila tudi najbolj znan brevet na svetu, 1230 km dolg Pariz - Brest - Pariz.

Danes vozim pod okriljem novogoriškega kolesarskega kluba DJAK, v katerem nas je kar 11 ultra kolesarjev. Za naprej pa si želim predvsem zdravja in sreče, oboje je namreč nujno potrebno pri uresničevanju kolesarskih ciljev. Tudi za letošnjo DOS preizkušnjo.''

Moja predstavitev je bila sledeča:

''Konec marca bo minilo štiri leta, odkar sem kupil cestno kolo (prej sem se vozil s trekingom), en teden kasneje sem že bil na svojem prvem 200 km dolgem brevetu v Kopru (isto leto sem prevozil še 300 in 400 km dolga breveta), leto kasneje sem se prvič preizkusil na Dosu, potem pa vsako leto znova v solo peizkušnji, od tega mi je dvakrat uspelo priti do cilja. Sicer se s športom ukvarjam že od rane mladosti, na koncu osnovne šole sem bil izbran za športnika šole, v srednji šoli pa sem se začel ukvarjati z ekstremnim športom, takrat maratonskim in ultramaratonskim tekom.

Poleg Dosa se vsako leto udeležujem brevotov v Sloveniji in tujini, že dvakrat sem dobil naziv super randonneur za prevožene brevete na 200, 300, 400 in 600 km razdalji v koledarskem letu, lani pa sem se udeležil najbolj znanega breveta na svetu Pariz - Brest - Pariz, v dolžini 1230 km.

Tekmovanje na tej ekstremni preizkušnji v mešanih dvojicah je posebne vrste izziv, sodelovati skupaj s Tanjo pa posebna čast.''

Uvrstitev naju ne zanima kaj prida, najprej bo treba priti do cilja, pa tudi ekipa bo tokrat imela veliko bolj razgibano vlogo. Več o članih ekipe pa v naslednjih dneh. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar