Andrej Zaman Many

Andrej Zaman Many

1. julij 2011

Slovenskih 1000+ uspešno izpeljanih

17 prijavljenih, 15 nas je štartalo, 7 jih je prispelo do cilja. To je epilog najdaljšega slovenskega breveta. Na štartu, v četrtek, 23.6.2011, ob šestih zjutraj, kjer je vso štartno proceduro izvrstno izpeljala Tanja, nas je pričakal lep in sončen dan, ki pa je kmalu postal soparen in prevroč. Ampak nihče ne bi nasprotoval, če bi tako ostalo, saj nas je vzpon na Vršič pričakal z močnim nalivom. Na srečo je bila z nami, oz. za nami, Alenka, Simonova sestra, ki ga je spremljala na tem brevetu, pa smo ji tudi ostali udeleženci dali svoje stvari, da nam jih je prevažala. Povem vam, da je bil to pravi luksus. Namesto težkih potovalnih torb, ki mokre od dežja postanejo še težje, nam je ona vozila vse kar se je kdo zamislil. Žal avgusta v Franciji ne bo tako. 

Alenka nas je pričakala na Vršiču, kjer smo se lahko preoblekli in se previdno spustili v Kranjsko Goro. Tam smo vedrili kake tri ure, medtem pa je kar nekaj udeležencev obupalo in je končalo svojo deževno avanturo. Žal tam nismo bili vsi. Ivan je na vzponu zelo zaostal, na telefon se ni javljal, zato sva ga šla z Alenko iskat. Dobila sva ga, ko se je ves premočen in premražen spuščal z Vršiča. Tam je tudi on končal brevet, ampak zadovoljen, ker se je lahko pogrel ovit v deko. 

Ampak Ivan ni bil edini, ki se nam je izgubil. Tudi triatlonec Damjan je nekje zaostal in tudi na telefon se ni javljal. 

V Kranjski Gori nam je medtem Matejeva Sabina pripravila izvrstne palačinke, ki so nam skrajšale vedrenje. Po kakih treh urah nas je osem nadaljevalo pot, dogovorjeni, da se držimo skupaj. Močan veter je posušil ceste in vožnja bi bila pravi užitek, če se ne bi neprestano ustavljali. No, ne glede na to, smo imeli že kar standarden postanek v Begunjah, kjer sta Edijeva starša pripravila pecivo in čaj. Naslednji daljši postanek smo imeli na Petrolovi črpalki v Šenčurju, kamor nam je Dušan prinesel sendviče, pijačo, banane, ... Vsega se niti ne spomnim več. Prava pojedina, po kateri smo zaspali na stolih poleg bifeja. V zgodnjih jutranjih urah smo nadaljevali pot. A le do Kamnika, kjer nas je Darko čakal z juho. Njam, dobra je bila. Res, hvala vsem. Edijevim staršem, Dušanu in Darku. Po tem nas je čakal vzpon na Črnivec, ki je hitro minil, kakor tudi pot naprej do Mislinje, čeprav je bilo od Velenja dalje zelo veliko prometa. V Mislinji pa spet dež. Sprva malo in že smo nadaljevali proti Slovenj Gradcu do naslednje kontrolne točke. A do tam nas je dobil močan naliv, nebo je bilo črno in v Slovenj Gradcu sem se odločil, da ne nadaljujem breveta, kljub temu, da nas je na kontrolni točki pričakal Silvo s slastnimi sendviči in rogljiči. Ko sem se že dogovarjal za prevoz domov, me je poklical izgubljeni triatlonec Damjan, ki je rekel, da je tisti trenutek zaradi težav s kolesom odstopil v Mislinji, do Ljubljane pa da ga bo peljala žena. No, pa sem tako tudi jaz dobil prevoz proti domu. 

Ostala sedmerica je nadaljevala pot. Po dežju. Kaj dežju, po hudem nalivu vse do Maribora in potem  po trasi naprej. O svojih doživljajih bodo kaj več napisali sami. Sigurno jih ni bilo malo. Vsak brevet piše svoje zgodbe in o vsakem bi se dalo napisat knjigo.

Po 60 urah sta v cilj prispela Sendi Anželj in Matej Komplet, ki nista bila videti kaj prida utrujena, ostali pa so bili ta čas še kar precej oddaljeni od cilja. Malo čez pol polnoči v noči iz sobote na nedeljo sem šel  s kolesom nasproti preostalim petim junakom. V spremstvu Ivana, ki je skoraj zmrznil na spustu z Vršiča in Darka, ki nam je v Kamniku pripravil slastno juho (oba sta bila na kolesih), ter Alenke in njenega očeta v avtu, iz katerega je odmevala glasba, so se počasi, a vztrajno približevali cilju. Srečali smo se nekje med Postojno in Planino. Bili so vidno utrujeni, neprespani, a trdno odločeni, da jih nič več ne more ustaviti. Ta občutek poznam z letošnjega DOSa.

Matej Lavriša, Slavko Bučar, Simon Gregorčič, Edi Vovk in Simon Krašna so cilj dosegli ob štirih zjutraj. 70 ur so porabili za ta brevet. Fantje, tudi Sendi in Matej Komplet, vse čestitke, zame ste pravi heroji in verjetno se bo marsikdo od vas enkrat v prihodnosti preizkusil tudi na DOSu. Razen Mateja Kompleta, ki je prevozil letošnji DOS, so ostali na cilju vstopili v Klub 1000, v katerem je zelo malo Slovencev. Vsa čast, fantje.

Na koncu naj se zahvalim Tanji, naši letošnji super randonneurki, ki se zaradi službenih obveznosti žal ni mogla udeležiti tega breveta, zato pa je priskočila na pomoč na štartu. Zahvala velja tudi Alenki, ki je nesebično pomagala in vozila opremo vsem udeležencem breveta, čeprav je bila prvenstveno tam zaradi brata Simona. Zahvala gre še Alenkinemu očetu, ki je preostalim ''preživelim'' pomagal od Gorišnice do cilja, kakor tudi vsem prijaznim uslužbencem na bencinskih črpalkah, Stanki, ki nam je na Gradu pripravila kup banan in uslužbencu Šport hotela v Postojni, kjer smo imeli kontrolne točke.

Željo udeležencev, da ta brevet postane tradicionalen, bomo v ŠD BIK.SI upoštevali, bomo pa malo spremenili traso in s tem naredili brevet še bolj atraktiven.

Sam nisem nič razočaran, ker nisem končal tega breveta. To je v bistvu prvi brevet, ki ga nisem končal. V življenju sem že trikrat prevozil preko 1000 km, nazadnje letos na DOSu, zato niti nisem čutil kakega posebnega izziva. Glavni krivec za odstop je bil vsekakor dež in slaba napoved tistega petka, a svet se vrti naprej in naj bo prevoženih Slovenskih 1000+ izziv za naslednja leta.

10. junij 2011

1000 km brevet - Slovenskih 1000+

Manj kot dva tedna nas ločita do naslednjega breveta. Najdaljšega letos v Sloveniji, 1008,2 km dolgega, kjer sem sam glavni organizator. Trasa je določena. Štart Slovenskih 1000+ bo v četrtek, 23.6.2011, v Ajdovščini ob 6. uri zjutraj pred vhodom v pivnico in pizzerijo hotela Gold Club (center mesta). Trenutno nas je prijavljenih že 12 udeležencev, ki moramo progo prevoziti v največ 75 urah, seveda pa sem prepričan, da to ni zadnja številka.

31. maj 2011

Koprskih 600+ oz. Pa jo imamo - prvo slovensko Super randonneurko

Tako je. Uspelo je to, v kar nihče, ki jo pozna, ni dvomil. Tanja je postala prva Slovenka z nazivom Super randonneurka za prevožene brevete v dolžini 200, 300, 400 in 600 km. Kot prvi Slovenki pa ji je uspelo prevoziti najprej 400 km brevet, zdaj pa še 600 km dolgo razdaljo. To so razdalje, ki so običajnim smrtnikom in vikend kolesarjem nepredstavljive in jih imajo za znanstveno fantastiko. Bravo, Tanja in iskrene čestitke za ta podvig!

Sicer pa nas je na štartu namesto obljubljenega dežja pričakalo sonce, na celi trasi pa ni, razen od Tolmina do Kobarida, nič deževalo. Pa še tam je bilo dežja malo, le za vzorec. Tudi nasprotni veter do Bovca nas ni ustavil, saj smo komaj čakali na prvi daljši postanek v Bovcu, kjer nam je Tanjin mož pripravil juho, pašto, štrudl, čokolado, ... Njam. Dejan, hvala. Po tej pojedini se ni bilo enostavno s polnimi želodci vzpenjati na Predel.

Na Gorenjskem pa težave. Nekje okoli 240. km mi je počila špica na zadnjem obroču, tako da sem nadaljnjih 370 km vozil z zvitim zadnjim obročem. Po začetnem čudnem občutku, ko pod ritjo čutiš opletanje zadnjega obroča, sem se na to navadil in brez težav, le z veliko bolj previdno vožnjo, prišel do cilja.
Kilometri so kar brzeli, ustavili smo se še v Begunjah, kjer sta nam Edijeva starša pripravila pecivo in čaj, potem pa spet v Domžalah, na polovici poti, kjer smo spet malo okrepčali, Zdenkova žena nam je pripravila palačinke, jaz pa sem poskušal popraviti okvarjen zadnji obroč, a brez uspeha. 

In že smo nadaljevali. S kupom postankov, ki so bili kot običajno predolgi, smo prevozili noč, zjutraj pa so se pri nekaterih že pokazale sledi neprespane noči. V Krškem smo, ne po naši krivdi, izgubili Igorja iz Izole, ki je, kot smo šele na cilju izvedeli, odstopil zaradi zdravstvenih težav, do cilja pa se je naša skupina razdelila na tri skupinice, a smo vsi uspešno prispeli do konca.

Ni kaj, za nami je še en uspešno prevožen brevet, s katerim smo, no, vsaj večina nas, izpolnili kvalifikacijo za avgustovski Pariz-Brest-Pariz, za katerega že potekajo aktivnosti glede iskanja prenočišč in prevoza.

Organizatorji tega breveta, OPD Koper, so se spet potrudili, sicer pa, kaj drugega od njih tako ali tako ni bilo za pričakovati. Hvala, fantje.

Bliža pa se že naslednji brevet. Tokrat bo to 1000+ km s štartom 23.6.2011 ob 6. uri zjutraj v Ajdovščini, kjer bo tudi cilj, progo pa bo potrebno prevoziti v 75 urah. To bo še en resen preizkus in test pred Francijo, zato ste v velikem številu vabljeni, da se udeležite tudi tega breveta.

27. maj 2011

Koper, 28.5.2011 - brevet 600+

Čeprav se po DOSu nismo še niti dobro spočili, nas že čaka naslednji brevet. Dobrih 600 km in zadnji v seriji, ki jo je potrebno odpeljati za PBP. Žal se bo menda vreme skisalo, tako, da nas jutri zjutraj čakata dež in ohladitev.

Štart tega breveta bo ob 6.00 zjutraj v Kopru, potekal pa bo na relaciji Koper - Kozina - Divača - Lipica - Sežana - Nova Gorica - Bovec - Predel - Trbiž - Kranjska Gora - Jesenice - Tržič - Kranj - Mengeš - Domžale - Trojane - Zagorje - Zidani most - Krško - Kostanjevica na Krki - Novo mesto - Kočevje - Cerknica - Postojna - Kozina - Koper. Prevoziti ga je potrebno v največ 40 urah, oziroma na cilj je treba priti najkasneje v nedeljo ob desetih zvečer. Lani sem vozil v prvi skupini in smo za celotno pot rabili 27 ur, neto vožnje pa je bilo 21 ur.

Trenutno nas je 35 prijavljenih, od tega ena ženska.

23. maj 2011

Kdor pravi, da nima krize, laže ali DOS 2011 v 51 urah in 49 minutah

Letošnji DOS je bil spet nekaj posebnega. Ekstremna preizkušnja v pravem pomenu besede. Sredi maja je že potrebno biti v top formi. Ker je prolog na srečo odpadel, smo se v Postojni  z ekipo zbrali šele pozno popoldne na dan štarta. Ekipa je pripravila spremljevalni kombi z ozvočenjem in dodatno lučjo, čas štarta pa se je nezadržno bližal. Pred tem še telefonski klic dobrega prijatelja Alana, obiskal me je Aleš Merkelj z ženo, najbolj pa sem se razveselil obiska sina Vasja z njegovo Saro. Vsi so mi zaželeli srečno pot. Hvala. 

In že je bila ura za premik. Spremljevalni kombi na za to določeno mesto, jaz pa z Igorjem in Sebastjanom proti štartu. Še intervju s TOFom za Nedeljski dnevnik (celostranski članek na temo DOSa je objavljen v tednu po tej dirki, naslov ''Kdor pravi, da nima krize, laže'' in glavni poudarek članka sta iz mojega intervjuja) in kot bi trenil sem bil že v garaži hotela Kras, kjer smo tekmovalci čakali na svoj štart. 

Točno ob 19.27 sem štartal. Sproščeno. Ker je bil štartni interval na minuto in pol, je zelo hitro prihajalo do srečevanj in prehitevanj. Kilometri so kar minevali in že sem bil pred prvimi resnimi klanci. Kubed, Pomjan. Na časovno kontrolo v Šmarjah sem prišel v 3 urah in 14 minutah, kar je 6 minut bolje kot lani. Nasploh sem se na poti počutil bolje kot lani. Potem pa dež. Od vrha črnokalskega klanca, pa nekje do Divače. A na srečo nič posebnega in nekaj čez drugo uro zjutraj sem bil že na drugi časovni postaji v Braniku. V Novi Gorici sem imel že 20 minut prednosti v primerjavi z lanskim in predlnskim letom. Kmalu za tem je sledil dolg klanec iz Solkana do Lokovca, potem pa še nevarna spusta. Najprej do Čepovana, potem pa še do Mosta na Soči.

Dravograd
V Bovcu smo imeli v zgodnjih petkovih urah prvi daljši postanek s pašto in masažo. Skozi dolino Trente je še šlo, potem pa kriza na vzponu na Vršič, kamor sem se komaj privlekel. Kriza je bila na srečo kmalu premagana, do časovne postaje v Slovenskem Javorniku sem bil že kot nov. Potem pa se je začelo. Dobro, kaj dobro, odlično počutje, ki se je odražalo v solidnem tempu vse do Dravograda, ki je le malo manj kot na polovici poti, tja pa sem prišel v 22 urah in pol. Tanjina sorodnica nam je v Dravogradu pripravila pravo pojedino, po kateri sem šel za 15  minut spat. Ker nisem mogel zaspati, sem nadaljeval z vožnjo še nadaljnjih 12 ur. V tem času pa se je dogajalo marsikaj. Prijatelj Aleksej na ležečem kolesu je imel po našem predolgem postanku dobre pol ure prednosti. Pa sem šel za njim, vmes prehitel še Avstrijca Vonbanka, Alekseja pa dohitel in prehitel v klancih nad Doličem na Goričkem. To noč je bil pravi užitek voziti. Moj Manyteam 2011 je osnoval pevsko in recitatorsko sekcijo. Vožnja v taktih znanih in neznanih pesmi, me ni mogla pustiti ravnodušnega. Med vožnjo sem prepeval z njimi. Celo noč. Vmes pa toliko smeha, da sem se nekajkrat moral prav ustaviti, da nisem zgrmel na tla.

Utrujenosti v nogah sploh nisem čutil, pa tudi zaspanosti ne. Tudi v zgodnjem sobotnem jutru ne. A le navidezno. V spustu, kakih 10 km pred časovno kontrolo v Šmarjah pri Jelšah, slišim Branetov glas iz kombija: ''A si zakinkal?'' Nič nisem vedel o tem in peljal naprej. Par kilometrov naprej. Na desni Petrolova črpalka, pred menoj pa stoječ avto pri rdeči luči na semaforju. Skoraj sem se že ustavil, ko ... Ne vem, kaj se je zgodilo. Očitno sem zaspal na kolesu. Naslednji trenutek sem se zavedel, da se pobiram z otoka na moji levi strani, ki deli vozna pasova. Še dobro, da je bil ta otok tam. Raje ne mislim, kaj bi se zgodilo, če ga ne bi bilo tam. Ali pa, če bi malo prej zaspal na kolesu ob spustu. Po krajšem počitku na črpalki in osvežitvi z mrzlo vodo, sem počasi nadaljeval do časovne kontrole. Tam sem šel pa spat. Za 40 minut.

In že smo nadaljevali. Cel postanek je bil dolg uro in pol. Zanimivo, da še vedno nisem čutil nobene utrujenosti v nogah. Vzpon na Žegar je minil zelo hitro, veliko hitreje kot v preteklih letih. Enako je bilo s hribčki in hupserji od Podsrede proti Brestanici, kjer nas je spet malo zmočilo. Ampak le za vzorec. Tako, malo, da smo vedeli, da obstaja tudi dež. Brez tega pač ne gre.

Gotna vas v Novem mestu
Kot bi trenil smo bili v Krškem, pa v Brežicah, do Novega mesta sem imel nasprotni veter, a letos me na tej dirki ne bi ustavile niti padajoče prekle. Trdno odločen priti do cilja sem prispel do Novega mesta, do domače Gotne vasi, kjer je že čakal del ekipe s pašto. In prijatelji, znanci, sorodniki, navijači,  Franci, nekdanji sošolec iz novomeške Gimnazije, s katerim se vedno srečam, ko pridem na Dolenjsko, ... Še več. Tam je bila že tudi glavnina Aleksejeve ekipe, s katero smo se kar med vožnjo, na mojo idejo, dogovorili, da tudi njim pripravimo kosilo. Aleksej je super prijatelj, ima zelo dobro ekipo, s katero se odlično razumemo, torej, zakaj pa ne skupno kosilo? Matjaž, ki je bil letos namestnik ekipe, je potem ostal doma v Novem mestu. S prijateljem Stanetom pa sta me še spremljala skoraj do Starega trga.

Aleksej Dolinšek v Gotni vasi v Novem mestu
Žal se z Aleksejem tam nisva videla, ker sem nadaljeval še pred njegovim prihodom v Gotno vas. Vzpon na Vahto je minil v povprečnem tempu, saj se je bilo treba po postanku spet ogreti. Do Metlike je že letelo in že smo bili v Črnomlju na časovni postaji. Tam pa presenečenje. Nekdo me pozdravi. ''Živijo, Andrej!'' Obrnem se in zagledam Ireno. Mojo sošolko iz srednje šole. Novomeške gimnazije. Več kot 25 let je od tega, kar sva bila sošolca. Četrt stoletja. Cela večnost. V tem času sva se videla le enkrat ali dvakrat. Zdaj se piše Brajkovič. Z možem sta me čakala. Vsa leta, odkar sem med udeleženci na DOSu me spremlja. Ponoči, da zbuja moža, da gre gledat, kako napredujem. Žal ji je bilo za moj lanski odstop. Irena, hvala. Tebi in tvojemu možu.

Sledil je vzpon proti Kočevju. Ne vem, zakaj, a vedno sem imel probleme na tem klancu. Kakih 8 km ga je v prvem delu. Tokrat pa nisem imel nobenih problemov. Ko sem dohitel Francoza Bridea, sem le skočil mimo njega. Nahitro sem naredil veliko prednost pred njim.

Predzadnja časovna postaja v Novi vasi
Še par krajših postankov in že smo se vzpenjali na Bloško polico. Še predzadnja kontrola v Novi vasi je bila za nami, nekje okoli Cerknice pa sem dal ekipi znak za ustavljanje. Ustavili smo se le z namenom, da se tik pred ciljem, objamem z vsakim članom ekipe in vsakemu posebej čestitam za vrhunsko opravljeno delo.

Tistih par kilometrov do cilja je bila le še formalnost in ko sem zagledal tablo z napisom ''Postojna'', se mi je odvalil kamen od srca. Nepopisno zadovoljstvo v zadnjem spustu, še zadnji podpis na zadnji kontrolni točki na cilju in ... KONEC!!!!!! Konec dirke! Uspelo je! Malo čez enajsto uro zvečer v soboto. Čas soliden. 51 ur in 49 minut, rezerv pa še ogromno. In nobene posebne utrujenosti na koncu. Še oder, medalja in slikanje z ekipo. Z mojim Manyteamom. Šele kasneje sem videl, da je le minuto po mojem prihodu v cilj prišlo ogromno čestitk na SMS, e pošto in na Facebook. Vsem, ki ste me spremljali: hvala. Tudi vi ste zaslužni za ta uspeh.

Cilj
Na koncu sem zasedel absolutno 22. mesto, 13. med Slovenci in 1. med primorskimi predstavniki. Naj bo, čeprav sem že večkrat omenil, da me uvrstitve ne zanimajo.
 
V času dirke sem trikrat jedel pašto, sicer pa na kupe banan in frutabel, kolesarske gele, Ensure napitke, štrudelj, pecivo, Snickerse, Marse, sendviče s kalčki, pil sem pa le Ad Hoc.

Na svidenje DOS 2011, DOS 2012 prihajamo. Takrat z novimi načrti in z novimi željami. Največja želja za prihajajoče preizkušnje pa je, da bi tudi v njih užival, kakor sem na DOS 2011.

Manyteam 2011


Najprej, da nekaj razčistimo. Ker ste se vsi odlično izkazali, niti ne razmišljajte, da bi dobili izpisnico iz ekipe. Vsi ste dobrodošli in zaželjeni tudi pri prihodnjih preizkušnjah.

Manyteam 2011
Manyteam 2011 je spremljevalna ekipa z ogromno izkušnjami. Morda je ravno zato vse teklo kot namazano.  Vsi člani so se zelo izkazali. Fantastična ekipa ste bili, vsa čast vam. Vsem. Od prvega do zadnjega. Vsi ste sestavljali mozaik, ki je na koncu pokazal zmagovito kombinacijo. Zmagovito v toliko, da nam je uspelo doseči cilj. To pa je prihod v cilj z zelo solidnim časom.

Ekipa je bila res neverjetna. Homogena. Fantastična. Poskrbela  je za vse podrobnosti glede akustike, glasbe, ozvočenja, ki je letos res odlično delovalo. Ob vsakem postanku je nekdo skočil iz vozila in prijel kolo, jaz pa sem se takoj usedel. Le roke sem dvignil in že so me slekli, umili, obrisali, oblekli, zmasirali in že smo nadaljevali. Stalno so skrbeli za mojo prehrano in pravočasno pitje. Stalno so me spodbujali. Stalno. Upam, da sem se do vas spodobno obnašal.

Tanja. Nekje proti Kočevju
V spremljevalnem kombiju je bilo odlično vzdušje. Glasba, petje, vici, ... Vsega tega je bilo še za izvoz. In vse to se je odražalo v moji vožnji. Zelo sproščeni vožnji. Ekipa ni imela slabega trenutka in tudi ob moji hudi krizi na vzponu na Vršič niso izgubili zaupanja v mene. Brane in Matej sta takrat tekla del vzpona z menoj. Hvala vama. Neverjetna sta bila in predvsem po vajini zaslugi sem premagal te najtežje trenutke dirke. Ekipa je še nekajkrat tekla ob meni. Tanja, Matej in Sebastjan od Kanižarice proti Kočevju. Tudi takrat, ko sem skočil mimo Francoza. Tam so šle Sebastjanu solze na oči. Tudi vse dlake, da mu gredo pokonci, je rekel, ko me je gledal, kako brez težav grizem v tiste klance. Skoncentrirano in usmerjeno le v dosego cilja. Še eno pomembno odločitev je takrat sprejel, a o tem bo že sam povedal, ko bo čas za to.

Ekipa je z menoj tekla tudi v zadnji resni klanec na Bloško polico. Spet  Tanja, Matej in  Sebastjan.  Izmenjaje so bili ob meni. Sploh nisem vedel, da lahko na ta način tako hitro pridem na vrh.

Res, Manyteam 2011: Hvala, hvala, hvala. Kapo dol. Oziroma čelado dol. Vi ste najbolj zaslužni za ta uspeh. Celo življenje vam bom hvaležen.

Brane je bil tokrat pravi vodja. Za vse je skrbel, vse je imel pod kontrolo. Ob meni je tudi tekel del poti na Vršič. Tehnični pregled vozila, ozvočenje, vodelje in razporejanje ekipe, glavni mehanik ekipe. Vse to je bilo v njegovi domeni. Njegove odločitve so se vedno pokazale za odlične.

Matjaž. Žal je bil z nami le do Novega mesta. Kljub temu je pustil svoj pečat. Skrbel je za dobro vzdušje, priganjal me je ob postankih, da gremo hitro naprej, spodbujal, ... Povedal je toliko vicev, da se niti smejati nisem mogel več. Nekajkrat sem se skoraj ustavil, da nisem padel od smeha. Tudi prepeval je in postal član pevske sekcije Manyteama. Nekateri njegovi komentarji bi bili odlični za komentiranje kakih tekem na radiu ali televiziji. Še ena zanimivost. Malo pred Kamnico smo se ustavili na TUŠevi črpalki. Kombi je bil žejen. Brez tega ne gre. Takoj, ko smo se ustavili, mu je že zazvonil telefon. Klicala ga je Vesna, žena. Zakaj, da smo se ustavili. Kaj, da je narobe? Vesna nas je še pozno v noč spremljala na organizatorjevem GPS.

Sebastjan je bil poseben člen te ekipe. Saj ne, da je bil kaj več od drugih, a edini od ekipe je imel izkušnje, da je že prevozil DOS. Lani. In ravno te njegove izkušnje so nam prišle zelo prav.  Gonilna sila ob postankih. Na podlagi lastnih izkušenj. Ob meni je tekel v nekaterih strmih klancih. Stalno me je spodbujal. Upam, da je uspel film, ki ga je snemal s kamero. Tik pred koncem mi je sporočil, da so ga klicali vsi člani njegove lanske ekipe. Vsi da mi čestitajo, nekateri pa, da me tudi čakajo v Postojni na cilju, je povedal. Takrat so šle tudi meni vse dlake pokonci. Niti predstavljal si nisem, da bi me kdo čakal na cilju.

Matej. Odličen Branetov asistent. Pri vsem pri pripravah na dirko mu je pomagal. Tudi on je bil izredno aktiven ob postankih. Soustanovitelj pevske sekcije Manyteama. S svojim fascinantnim glasom je zapel nekaj resnih in še več hecnih, zabavnih pesmi. Na Goričkem verjetno še zdaj odmevajo takti pesmi, ki sta jih ob Matjaževi asistenci odpela s Tanjo. Tudi on je tekel ob meni, me spodbujal in skrbel za glasbo. Matjaž ga je poimenoval Dee jay Matej. Tudi njegovi komentarji so bili običajno tako hecni, da sem se jim še dolgo smejal. 

Igor. Večinoma je vozil avtodom. Glavni fotograf ekipe. Skrben, veliko je pomagal Tanji pri gospodinjskih opravilih in pospravljanju. Tudi njegovo spodbujanje je bilo dobrodošlo. Večinoma je skrbel za logistiko.

Tanja. Navdušena in odlična ultrakolesarka, zelo verjetna prva slovenska super randonneurka in kolesarska prijateljica, je bila letos prvič v ekipi.  Za sodelovanje se je odločila, ker ima tudi sama enkrat namen sodelovati na tej preizkušnji, letošnje pridobljene izkušnje v ekipi pa ji bodo prišle še kako prav. Tudi ona je pustila neizbrisen pečat. Njena domena je bila priprava pijače in hrane zame, ko je bila v kombiju. Ko pa je bila v avtodomu, je skrbela za prehrano celotne ekipe. Nihče ni bil lačen in še dolgo se bomo spominjali njenih dobrot. Tudi ona je soustanoviteljica pevske sekcije Manyteama, njen glas pa se je odlično dopolnjeval z Matejevim. Ob meni je tekla v klancih proti Kočevju in Bloški polici, njena sorodnica pa nam je v Dravogradu pripravila odlično večerjo, tako da od tam kar nismo in nismo mogli iti. Več kot dve uri smo bili tam.

Torej, letošnji Manyteam je bil fantastičen, z njim sem izredno zadovoljen in to je sigurno najboljša ekipa, kar jih je. Pravo zadovoljstvo je imeti tako ekipo. Vsak njegov član je pustil neizbrisen pečat. Upam, da bodo člani Manytema kmalu opisali svoja doživetja, ki bodo seveda objavljena na tem blogu. Do takrat pa še enkrat hvala vsem članom ekipe, vsem, ki ste kakorkoli pomagali, da sem se lahko udeležil te dirke, sponzorjem, brez katerih ne bi šlo, vsem vam, ki ste navijali  ob poti in vsem vam, ki ste tako ali drugače spremljali mojo vožnjo, držali pesti zame in klicali ekipo po telefonu, da iz prve roke izveste, kako mi gre. Hvala vsem.

12. maj 2011

Danes ob 19.27

Včeraj zvečer na slavnostni večerji smo izžrebali štartno listo letošnjega DOSa. Končno mi je uspelo, da bom štartal bolj na začetku. 19.27 je ura mojega štarta. Potem pa ... se vidimo na štartu, ob progi, na cilju (če?), ...

5. maj 2011

Moja pričakovanja na DOS 2011 en teden pred štartom

Le še en teden manjka do štarta letošnjega DOSa. Čas neusmiljeno teče. Še samo malo, pa se bomo zapodili po slovenskih cestah, klancih in dolinah. To je res ekstremna preizkušnja, ki poteka na začetku sezone, v času deževne Zofke, profil trase pa je pred dvema letoma še najbolje ponazorila Caroline Van Den Bulk, takratna zmagovalka iz Kanade med ženskami, ko je na cilju povedala: ''Very beautiful race, but never ending hills.'' Čista resnica.

Moj tretji DOS. Pravijo, da gre v tretje rado. Do kje? Do cilja? Prvič je šlo, lani pač ne. Letos so pričakovanja velika, a v realnih okvirih. Spremljevalna ekipa ima že precej izkušenj, enako tudi jaz, tako da nas letos ne bi smelo ustaviti niti morebitno slabo vreme. A ne da se vedeti, kaj vse nas čaka na poti. Prvi cilj je še vedno prihod v cilj v Postojni, na kolesu, živ in v predpisanem času. Vse, kar bo več od tega, bo pozitivni presežek, uvrstitev pa me ne zanima. Vsaka pomoč gledalcev bo zlata vredna. Kjerkoli in kadarkoli. Vsi nastopajoči jo bomo potrebovali.

V nasprotju z lanskim letom smo imeli to zimo in pomlad na Primorskem lepše vreme za kolesarit. To se kaže tudi po številu prevoženih kilometrov, ki precej odstopa od lanske številke. Bomo videli, kaj bo to pomenilo na sami dirki, a občutki tudi po zadnjih težkih treningih so dobri.

Spremljevalna ekipa je znana in ji zaupam. Zame je to od vseh najboljša ekipa. Kakor sta bili tudi obe ekipi v preteklih letih najboljši. Iskreno sem hvaležen vsakomur, ki je bil v preteklih dveh letih v moji ekipi, kakor tudi vsem, ki so v letošnji. Da so si vzeli čas, dopust, da so lahko z menoj, da hočejo biti z menoj, da skupaj dosežemo zastavljeni cilj. Poleg tega pa sem hvaležen tudi vsem ostalim, ki ste mi tako ali drugače omogočili ali pa pomagali, da sem se lahko pripravil in odpravil na to preizkušnjo. Z nasveti, dejanji, lepimi mislimi, spodbujanjem, bodrenjem, ... Torej, hvala vsem vam, sam pa upam, da vas ne bom razočaral.

Zato vas vse vabim na štart, ob progo in seveda na cilj, kjer upam, da se skupaj poveselimo.

29. april 2011

Čista uživancija v dobrih 400 km

Letošnji breveti si pa res sledijo s svetlobno hitrostjo. Ko je en mimo, že je na sporedu naslednji. Tako nas je preteklo soboto, 30.4.2011, čakala nova preizkušnja, tokrat na dobrih 400 km. 

30 kolesarjev in ena kolesarka smo prevozili relacijo Ljubljana (štart ob 6. zjutraj) - Škofja Loka - Železniki - Petrovo brdo - Most na Soči - Nova Gorica - Sežana - Divača - Kozina - Ilirska Bistrica - Postojna (čez Šembije) - Nova vas - Ribnica - Žužemberk - Ivančna Gorica - Grosuplje - Pance - Ljubljana. Eni hitreje, drugi počasneje.

Tokrat sem se odločil, da bom vozil v eni od počasnejših skupin, kar se je izkazalo za pravilno odločitev. DOS je pač preblizu za dirkaški tempo, poleg tega pa sem spoznal še užitkarski način vožnje. Breveti so res eno posebno doživetje. Na vsakem se toliko zanimivega dogaja, da je to prav neverjetno. Ampak največ teh dogodivščin je v počasnejših skupinah. Že pred menoj so ta brevet zelo dobro opisali Marko Baloh, eden od članov KK DJAK iz Nove Gorice, predvsem pa Aleksej Dolinšek, s katerim sva ta brevet prevozila skupaj in oba imela čast prisostvovati vožnji tokrat edine ženske predstavnice, Tanje, ki je s tem edina doslej v Sloveniji prevozila tako dolg brevet. Nad njeno odlično vožnjo smo bili vsi navdušeni, tik pred koncem pa nas je še kar lepo raztegnila, ko je po 400 prevoženih kilometrih potegnila na skoraj 40 km/h. Čestitke ji in vse spoštovanje, kakor tudi vsem, ki so postavili svoj osebni dolžinski rekord. Naše dogodivščine po poti je še najbolje opisal Aleksej, kaj dosti mu ni za dodati, zato se niti ne bom trudil. Ni kaj, užitkarska in kolegialna vožnja ima svoj čar, še posebej, ko hlastanje po čim višjem povprečju ni v ospredju.

18. april 2011

Torek, 19.4.2011 - gost v oddaji Trikotnik

V torek 19. aprila bo ob 20.00 na TVS 2 oddaja Trikotnik z naslovom Starši vs. učitelji. V njej bo govora o problematiki poseganja staršev v avtonomnost učiteljev. Gostje bomo predsednik združenja ravnateljev in ravnateljic osnovnega in glasbenega šolstva g. Oton Račečič, pisatelj Tone Partljič, srednješolska profesorica Marta Zabret in jaz kot predsednik sveta staršev OŠ Šturje iz Ajdovščine.

No, oddaja je za nami. Kup odprtih tem v razmerju med učitelji in starši, nobena rešena, prenasičen program za polurno oddajo, moja minuta in pol pa ni prišla do izraza. Na http://tvslo.si/#ava2.103082018 si lahko ogledate celotno oddajo.

14. april 2011

Ljubljana, 16.4.2011 - Brevet 309 km - padec

Aprila se preizkušnje kar vrstijo. Po koprskem brevetu in dobrodelnem kolesarjenju v Ajdovščini in okolici, smo se v soboto, 16.4.2011, preizkusili še na 309 km brevet, ki ga je organiziral Marko Baloh. 

Štart je bil ob 7. uri pri bifeju Žoga je nora v Športnem parku Ježica v Ljubljani. Proga  je potekalal na relaciji Ljubljana - Kamnik - Vransko - Žalec - Slovenske Konjice  - Podčetrtek - Brežice - Kostanjevica na Krki - Novo mesto - Žužemberk - Ivančna Gorica - Grosuplje - Pance - Ljubljana, skupaj 309 km in 2200 višinskih metrov.

Kmalu po štartu so se formirale skupine, v prvi sem bil tudi jaz. Tempo je bil hiter, vendar ne pretirano. Tako smo nadaljevali tudi po prvi kontrolni točki do Poljčan na 114. km. Tam sem se zapletel v padec, žal pa  se NIHČE iz prve skupine, pa nas je bilo vsaj 30, ni bil pripravljen ustaviti, da bi vsaj vprašal, če je kaj narobe, če morda kdo potrebuje pomoč, če je morda potrebna zdravstvena oskrba. Žal. Očitno sem bil v skupini samih zafrustriranih egotov, ki jim je, bolj kot pomoč vpletenim v padec, pomembno, da zdravijo svoje frustracije z nažiganjem tempa in razkazovanjem svoje moči pred DOSom, ali pa kar tako. Očitno je veliko bolj pomembno visoko povprečje, kot pa skrb za sočloveka. Fantje, hvala lepa za take brevete. Pravzaprav to ni brevet. Najbolje bi bilo, da se vse skupaj preimenuje v dirko. Naslednjič bom spet zraven, a ne več v prvi skupini. Raje vozim sam. Tako ali tako si bom moral sam pomagat, če padem. S kolegom iz Hrvaške, ki je tudi padel, sva potem skupaj nadaljevala.

Ampak, ne boste verjeli. Po drugi kontrolni točki sem spet nadaljeval v prvi skupini. Usoda mi je ta dan, malo naprej od Žužemberka, namenila še počeno špico zadnjega obroča. Cela vrsta kolesarjev se je odpeljala mimo in niti enemu se ni zdelo vredno vsaj vprašati, kaj je narobe in če slučajno rabim pomoč. Razen enemu. Hvala, Silvo. Silvo Pšeničnik mi je pomagal. Res, najlepša hvala.

Kljub vsem pripetljajem sem uspel končati tudi ta brevet, na tretji kontrolni točki sta se nama pridružila še Boštjan Pečar in Matej Komplet. Sicer močno potolčen in opraskan in z bolečinami v levem palcu, z zvitim menjalnikom, ki ni prestavljal točno, ... Upam le, da roka ni zlomljena, kar se bo pokazalo v naslednjih dneh, saj bi bile v tem primeru sanje o letošnjem DOSu končane. Žal, a tako je.

Med preko 60 udeleženci je cilj dosegla tudi ena ženska. Vse čestitke ji, kakor tudi vsem, ki ste  uspeli odpeljati brevet v pravem pomenu besede in seveda vsem tistim, ki ste postavili osebni rekord. 

9. april 2011

Tudi 2. dobrodelni kolesarski trening je uspel

Hvala vsem, ki ste prišli v tem poletnem aprilu in tudi vsem tistim, ki ste sodelovali  in pomagali pri organizaciji. Tradicija tega treninga je tudi odlična pašta, ki jo skuhajo kuharice naše šole.


jutranja ekipa

jutranja ekipa še enkrat

Res je bila huda vročina, a smo še enkrat dokazali, da dobrodelnost ne pozna meja. Z zbranimi 500 € (organizatorji DOSa - ŠKD Notranjc iz Postojne bodo nakazali še 50 € - najlepša hvala) bo šola (OŠ Šturje iz Ajdovščine) krila stroške šole v naravi otrokom iz socialno ogroženih družin. In ni lepšega občutka, da lahko s tako malo truda dodaš en majhen kamenček v mozaik dobrodelnosti za kogarkoli. V našem primeru za otroke.



tudi invalidi so bili z nami

Sodelujoči smo prevozili toliko kilometrov, kot smo jih hoteli in zmogli. Po različnih progah, od katerih je bila ena še posebej zahtevna. Precej udeležencev je prišlo na štart s kolesi že od doma. Nekateri iz Postojne, drugi iz Ljubljane in okolice, spet drugi iz Nove Gorce, Solkana, Kopra, ... Torej pravi trening z vključeno dobrodelnostjo. Nekaj tehničnih težav ne more pokvariti dobrega vtisa in glede na pohvale, ki smo jih prejeli, bomo pri tretji izvedbi tega treninga čez eno leto z nekaterimi novostmi še podjetnejši. 


šolska kuharica

v pomoč so bili tudi učenci OŠ Šturje

Še enkrat hvala. Sodelujočim, ki ste premagovali kilometre in vzpone, vsem, ki ste na kakršen koli način pomagali pri organizaciji in izvedbi treninga, devetošolcem te (naše) šole, ki so dopoldne dežurali pri prijavni mizi, kuharici, ki je spet (kot lani) skuhala enkratno pašto, snažilkam, ki so nas potrpežljivo čakale, da smo po koncu treninga pojedli še eno porcijo pašte in malo posedeli v jedilnici šole, ne gre pa seveda pozabiti na ravnateljico Avo Curk in njeno pomočnico Leo Vidmar, ki sta kar žareli od veselja. In užitek je delati z zadovoljnimi ljudmi.


Upam, da se vidimo spet naslednje leto.

8. april 2011

Dobrodelni kolesarski trening v Ajdovščini - nekaj napotkov udeležencem

-osnovna šola Šturje je na vzhodnem delu Ajdovščine, najlažji dostop z avtoceste je: izvoz Ajdovščina, pri semaforju desno, po okoli 1 km na krožišču naravnost, še 200 metrov in šola je na levi strani,

-parkiranje je možno v neposredni okolici šole, kjer bo štart in cilj,

-voda in stranišča bodo v prostorih šole,

-pašta bo od okoli 12.15 dalje,

-zaradi zaprtega odseka Lokavec-Cesta se tega odseka NE vozi,

-ostala opozorila bodo na voljo na prijavnem mestu pred vhodom v šolo in na izrisih tras,

-vreme bo lepo in toplo.



Se vidimo!

4. april 2011

To ni bil brevet, to je bilo 207 km dirke

Ta brevet je najtežji od vseh v Sloveniji. Je na začetku sezone, je najbolj razgiban, najbolj obiskan in najbolj dirkaški.


Toplo in sončno vreme je preteklo soboto v Koper privabilo rekordno število udeležencev slovenskih brevetov. Nekateri smo že od doma štartali s kolesom, jaz ob 3.45, na Razdrtem pa bi se morali srečati z Markom Balohom, Gregorjem Wesseisnom, Matejem Kompletom in Stanetom Dolinškom. A so zamujali, zato sem se do Kopra odpravil sam. Vožnja ponoči je ena sama uživancija. Nikjer nobenega prometa, pa še tista redka vozila, ki jih sem jih srečal, so se me na daleč izogibala.

Pred štartom sem med udeleženci videl precej znanih obrazov s preteklih brevetov, tam pa so bili tudi nekateri člani moje letošnje dosovske ekipe

Kakih 15 minut po osmi uri zjutraj se je začelo. Najprej v zaprti vožnji do Rižane, potem pa ... Klanec. Vedno hitreje je šlo in več kot 24 km/h nisem mogel peljati. Pa se je skupina odpeljala naprej in še preden sem se dobro zavedel, sem bil že sam. A ne za dolgo. Dohitela me je večja skupina in z njo sem šel do prve kontrole v Podgorju. Dobro uro sem rabil do tam. Na prvi kontroli so se na novo oblikovale skupine in v eni od teh sem bil tudi sam zraven. Do Zajcev smo se držali skupaj, potem pa smo se razkropili in od druge kontrole na Gračišču spet bili po različnih skupinah. Ne duha ne sluha o kakšni skupni vožnji. Le dirka, kdo bo prej. Kar je skregano z logiko brevetov. Do konca sem imel še dva postanka, prvega ko je moral kolega iz skupine menjati predrto zračnico, drugega pa v Savudriji na tretji kontroli. Postankov na meji niti ne štejem. Pred ciljem nas je čakal še vzpon na Šmarje, na koncu pa zaslužen pasulj.

Mi smo torej dirkali na brevetu. Za nami pa so bili kolesarji in kolesarke, ki so res uživali v vožnji. V duhu breveta. Le peščica kolesark je bila med udeleženci. Te so bile deležne največ spoštovanja, saj ni mačji kašelj prevoziti dobrih 200 km z dobrimi 2700 višinskimi metri že v začetku aprila. Zato, dekleta, vse moje spoštovanje vsem vam, ki ste se odločile prevoziti ta brevet in še dodatno tistim, ki ste ga tudi zmogle.
Z mojo vožnjo nisem povsem zadovoljen, saj sem imel celo pot težave z želodcem. V cilj sem prišel v času 7:51 (uradno), kar pa po premisleku niti ni tako slabo, saj sem imel že pred štartom prevoženih preko 80 km, skupaj pa okoli 300 ta dan.
Organizatorjem, OPD Koper, gre vsa zahvala za odlično izpeljan brevet in odlično organizacijo, s katero postavljajo nove standarde v tej športni panogi v Sloveniji.

31. marec 2011

Koper, 2.4.2011 - brevet 207 km

Po smo dočakali sezono brevetov. V soboto bo prvi letošnji v Sloveniji. Koprskih 200. Najbolj razgiban, a najbolj obiskan. Skoraj 160 nas je že prijavljenih. Čaka nas lepo, sončno in toplo vreme, nekateri pa se bomo na štart odpravili s kolesi že sredi noči od doma. Komaj čakam, saj bo to test pripravljenosti in prva kvalifikacija za avgustovski Pariz-Brest-Pariz, za katerega se predprijave odprejo čez dobra dva tedna (za tiste, ki smo lani prevozili 600 km brevet), dan po našem naslednjem brevetu, 300 km.

29. marec 2011

Predavanje: Svet staršev - sam sebi namen ali ...?

Danes, v sredo, 30.3.2011, sem imel v Portorožu predavanje v sklopu XV. strokovnega posveta Vodenje v vzgoji in izobraževanju, z letošnjim naslovom Samoevalvacija kot temelj izboljšav. Posvet je organizirala Šola za ravnatelje, udeleženci tega tridnevnega posveta pa so bili večinoma ravnatelji slovenskih  osnovnih, glasbenih in srednjih šol.

Moje predavanje se je nanašalo na samoevalvacijski proces sveta staršev OŠ Šturje, kjer sem že četrto leto predsednik sveta staršev in podpredsednik sveta šole. Naslov predavanja je bil pomenljiv ''Svet staršev - sam sebi namen ali ...?, izhaja pa iz raziskave, ki sem jo opravil konec leta 2010. V ta namen imam tudi že pripravljen daljši znanstven članek, ki bo predvidoma objavljen v reviji Vodenje v vzgoji in izobraževanju.

Žal je bilo predavanje časovno omejeno, saj je bilo zanimanje res veliko. Dvorana  v hotelu Slovenija je bila polna. Menda se je sploh prvič zgodilo, da je tako elitni družbi predaval nekdo, ki je predsednik sveta staršev. Tudi tema je bila taka, ki je ni še nihče tako obdelal. Predvsem pa ne na tak način. Veliko število vprašanj na koncu me je prepričalo, da je bilo predavanje uspešno, navezal pa sem tudi nekaj stikov za morebitno nadaljnje sodelovanje pri delu na tem področju. 

Med najbolj zadovoljnimi poslušalci pa je bila ravnateljica OŠ Šturje iz Ajdovščine, ga. Ava Curk, katero sem med predavanjem nekajkrat omenil in poudaril izredno dobro sodelovanje med njo in svetom staršev.

27. marec 2011

Prelepa Dolenjska - hvala Aleksej za super trening

Včeraj sem bil v Trebnjem, kjer je Aleksej Dolinšek s pomočjo članov svojega AD VENTURE kluba organiziral 12 urno dobrodelno kolesarjenje, z namenom zbiranja sredstev za nakup dveh ležečih koles za dva invalida.

Razgibana trasa je v sončnem in toplem dnevu nudila vse, kar je potrebno za kvaliteten trening. Skupaj nas je bilo okoli 70, vendar smo le nekateri vozili cel dan. Prišli so tudi nekateri drugi letošnji dosovci, tako da je bila družba super in ravno primerna. Večinoma sem vozil s Sandijem Bayerjem (lani je bil 4. na DOSu), Gregorjem Weisseisnom, dopoldne še s Stanetom Dolinškom, popoldne pa še z Aleksejem. Ni kaj, Aleksej, Sandi in Gregor kažejo zastrašujočo dobro pripravljenost. Kar nosilo jih je po tistih prelepih dolenjskih klančkih in dolinah. Jaz pa ... Kaj pa vem. No ja, ker še vedno vozim le s starim aluminijastim kolesom, sem še kar zadovoljen. Brez težav sem vozil z njimi. 

Na koncu mi je števec pokazal 10 ur in 10 minut neto vožnje, 275 km, povprečna nekaj čez 27 km/h in 3800 višinskih metrov. 

Aleksej: še enkrat hvala za super organizacijo in super traso po prelepi Dolenjski.  Upam, da drugo leto ponovimo vajo. Kogar pa ni bilo, mu je lahko žal.

Čez slaba dva tedna pa se tako ali tako vidimo v Ajdovščini na 10 urnem dobrodelnem treningu, kjer bomo zbirali denar za otroke iz socialno ogroženih družin.

17. marec 2011

Prvi preizkus pripravljenosti pred DOSom - diagonala Hodoš-Piran

V petek, 18.3.2011, zvečer, sem imel prvi letošnji preizkus pripravljenosti pred letošnjim DOSom. V nočni vožnji sem, skupaj z Gregorjem Weisseisnom, Markom Obranovičem, Ivom Pirnarjem in  Andrejo Jagodic, torej letošnjimi in lanskimi dosovci, poskušal prevozili diagonalo po Sloveniji. V kombiju nas je spremljal voznik Janez.

Bolj kot smo se s kombijem bližali predvidenenmu začetku, bolj je deževalo. Po postanku v Murski Soboti, smo soglasno sklenili, da ne gremo do Hodoša, temveč, da se s kombijem spuščamo po trasi do prenehanja dežja. To smo dočakali malo naprej od Ljutomerja, kjer smo nekaj pred deseto zvečer, razen Iva, ki naj ne bi vozil ponoči, in voznika Janeza, začeli kolesariti. Dežja ni bilo več, ceste so bile suhe, temperature bolj tople kot hladne, veter v hrbet, tempo pa ravno pravšnji. Med 33 in 40 km/h. Ure in kilometri so minevali kot bi mignil, kmalu je bila polnoč, za nami že prvi resnejši klanci, še več pa jih je čakalo pred nami. Ohladilo se je in na spustu s Trojan je bila prava ledenica, od katere smo si opomogli šele na prvem malo daljšem postanku v Domžalah, kjer je bila za nami okoli polovica poti. Tudi v nadaljevanju je bil tempo vožnje vse prej kot počasen in v Bertokih, kamor smo prispeli pred osmo uro zjutraj, je bilo moje povprečje, po 280 prevoženih kilometrih, 29,9 km/h. Tam smo našo skupno vožnjo, pri kateri se nam je v Ljubljani pridružil tudi Ivo, zaključili, saj je imel Gregor namen s kolesom še domov Komendo,  torej dodatnih 140 km, enako pa tudi jaz, le, da je pri meni število dodatnih kilometrov manjše.

Andreja je pokazala zelo dobro pripravljenost, izvrstno je prestala nočno vožnjo in dokazala, da ima resen namen prevoziti letošnji DOS.

Relacija naše nočne vožnje je bila torej Ormož (5 km prej)-Bertoki, tako da cela diagonala ostaja izziv za kdaj drugič. Po obveznem preoblačenju v Bertokih, je bil na vrsti zadnji del te poti. Treba je bilo priti še domov. Gregorju se je pridružil še Ivo, vsi trije pa smo družno vozili do Divače, kjer sem se obrnil proti domu, vmes srečal še kolesarskega kolega in še z njim prevozil en krog, na koncu pa se mi je števec ustavil pri 371,5 km, s povprečjem 29,1 km/h.

Pripravljenost v tem obdobju je torej še kar dobra in z vožnjo s starim aluminijastim kolesom sem kar zadovoljen. Še posebej z vožnjo v klanec. Seveda pa je potrebno v preostalem času do štarta letošnjega DOSa postoriti še marsikaj.  

3. marec 2011

2. dobrodelni kolesarski trening - ''Pomagajmo otrokom do še lepšega otroštva''

1o urni dobrodelni kolesarski trening s sloganom ''Pomagajmo otrokom do še lepšega otroštva''.

Po lanski uspešni izvedbi, smo se letos odločili, da vse skupaj ponovimo. S sloganom ''Pomagajmo otrokom do še lepšega otroštva'' bo v soboto, 9.4.2011, ob 8.00, v Ajdovščini, pred Osnovno šolo Šturje, začetek 10 urnega skupnega dobrodelnega kolesarskega treninga v organizaciji ŠD BIK.SI. Kolesarjenje bo potekalo po:

-trasi 1 (lažja): OŠ Šturje-Lokavec-Cesta-Potoče-Gojače-Črniče-Selo-Dobravlje (desno)-Male Žablje-ajdovska obvoznica-OŠ Šturje - okoli 26 km,

-trasi 2 (težja): OŠ Šturje-Lokavec-Cesta-Dobravlje-Velike Žablje-Vrtovče-Šmarje (naravnost)-dolina Branice-Branik-Preserje-Potoče-ajdovska obvoznica-OŠ Šturje - okoli 37,5 km,

-trasi 3 (najtežja): OŠ Šturje-Lokavec-Cesta-Dobravlje-Velike Žablje-Vrtovče-Šmarje (naravnost)-dolina Branice-Branik-Preserje (desno)-pod cerkvijo Sv. Martina-Brje-Potoče-ajdovska obvoznica-OŠ Šturje - okoli 40 km.

Vsak sodelujoči bo prispeval 10 € in prepeljal neomejeno število krogov, treningu pa se lahko priključi že zjutraj ali kadarkoli tekom dneva. Zbrana sredstva bodo nakazana šolskemu skladu OŠ Šturje iz Ajdovščine in bodo namenjena socialno šibkejšim in ogroženim družinam, da se bodo lahko njihovi otroci s čim manj obremenjevanja družinskega proračuna udeleževali šole v naravi. Gre za kolesarjenje, a je poudarek predvsem na druženju in dobrodelnosti, ne pa na tekmovalnosti. Uporaba čelade in upoštevanje cestno prometnih predpisov bo obvezno. Tega treninga se lahko udeleži kdorkoli, vsak pa lahko po lastni želji prevozi katerikoli krog ali kombinacijo vseh v smislu, da se jo udeleži čim več zainteresiranih kolesarjev. Mladoletni otroci se lahko tega treninga udeležijo le v spremstvu staršev. Dobrodelna sredstva bodo lahko prispevali tudi drugi prisotni, ki ne bodo kolesarili.

Zbor prvih udeležencev bo ob 7.30, start pa ob 8.00. Zaključek treninga bo okoli 18.00. ure.

Kdor ta dan ne more priti, pa želi prispevati denar za to dobrodelno akcijo, lahko v ta namen nakaže denar na TRR 0475 1000 1548 122 z navedbo ''Dobrodelni prispevek za otroke-april 2011''.

Več informacij na 041-687-069 (Andrej).

Dobrodelno kolesarjenje v Trebnjem

Moj dober kolesarski prijatelj in ležeči ultramaratonec Aleksej Dolinšek organizira v Trebnjem, v soboto, 26. marca 2011, dobrodelno 12 urno kolesarjenje s sloganom “S kolesom za kolo”. Seveda se ga bom udeležil tudi sam, k udeležbi pa vabim vse, ki berete ta blog.

Aleksej je več o tem napisal na http://www.ad-venture.si/:

Življenje je kljub vsemu lepo

Vožnja s kolesom je za marsikoga vir sprostitve, zdravja in dobrega počutja. Takšni užitki pa so mnogim ljudem žal nedostopni. To velja tudi za Ivano Gornik in Srečka Petkovška, obema je usoda spremenila življenje, saj sta zaradi nesreče pristala na invalidskih vozičkih. Toda življenja kljub temu ni konec in tudi invalidi se lahko ukvarjajo s športom.Kolesa na ročni pogon so v Sloveniji še redka, a omogočajo svobodo, možnost gibanja na svežem zraku in samostojnost. Tako kot vsa oprema za invalide, pa so ta posebna kolesa izjemno draga in večini nedostopna. Športno društvo Ad-venture.si se je zato odločilo, da Ivani in Srečku izpolni to veliko željo, ter jima pomaga pri pridobitvi koles na ročni pogon.

Tudi invalidi so lahko športno aktivni

V ta namen organiziramo v soboto, 26. marca dobrodelno 12 urno kolesarjenje po občini Trebnje. Druženje, ki se bo pričelo v mestnem parku ob osmi uri zjutraj, bo trajalo vse do večera. Kolesarili bomo na 24-kilometrski krožni trasi: Trebnje-Štefan-Občine-Železno-Dobrnič-Rdeči Kal-Jordan Kal-Dečja vas-Trebnje, ter zbirali prostovoljne prispevke. Pridružili se nam bodo tudi kolesarji invalidi ter kolesarji na posebnih kolesih.

Na štartno-ciljnem prostoru v mestnem parku se bo v dopoldanskih urah odvijala eko tržnica, predstavljena bo turistična ponudba naše občine, poskrbljeno bo za okrepčilo kolesarjev ter servis koles. Za vse sodelujoče pa bodo v gostišču Opara na ta dan pripravili tudi posebno ugodno kolesarsko ponudbo.

Pridružite se nam, naredite nekaj zase ter za Ivano in Srečka;pomagajte »s kolesom, za kolo«. V primeru dežja bo prireditev prestavljena na 23.april.

Štartnina / prostovoljni prispevek 10€ ali po zmožnostih. Vse informacije na tel: 040 468 242 (Aleksej).

1. marec 2011

Manyteam 2011 - Brane, Matjaž, Igor, Sebastjan, Matej, Stane, ...

Manyteam 2011 - moja spremljevalna ekipa za DOS 2011


Spremljevalna ekipa za DOS 2011 je večinoma znana, kljub temu pa še lahko pride do manjših sprememb. Tudi letos se imenuje Manyteam, le da tokrat z letnico 2011. Nekateri člani so še iz lanske in/ali predlanske preizkušnje, nekateri so novi, nekateri se po enoletnem premoru vračajo, vsi pa se zavedajo, da je predanost zastavljenemu cilju na prvem in edinem mestu. Na tem mestu se že zdaj zahvaljujem vsem članom moje spremljevalne ekipe, ki so se odločili, da mi bodo pomagali doseči cilj na letošnji dirki. Hvala!

Tokrat bom člane ekipe predstavljal postopoma, vsakih nekaj dni enega, vsi pa so že navedli tudi svoja pričakovanja te dirke, ki so zelo različna, precej članov pa omenja banane. Le zakaj? Zgodba sega na naš prvi DOS pred dvema letoma, ko smo imeli s seboj banan na pretek, na njihov račun pa je bilo precej heca in zabave. 

Manyteam 2011 sestavljajo:

 Branko Cencelj, Ljubljana, vodja ekipe
Brane

Brane. Tretjič je v ekipi, prvič kot vodja ekipe in nepogrešljiv član Manyteama. Glavni mehanik. Zanesljiv in vztrajen. Kolesar s srcem in dušo, pa seveda prijatelj v pravem pomenu besede, na katerega se lahko vedno zanesem. Pred nekaj leti sva se spoznala, ko sva skupaj vozila pri Klubu Polet. Takoj sva postala prijatelja, za letošnjo dirko že načrtuje, kako me bodo motivirali v najtežjih trenutkih.

Pričakovanja: Moja največja letošnja želja je, da bi nam bilo vreme veliko bolj naklonjeno kot lani. V preteklih dveh letih smo si že nabrali nekaj izkušenj, tako da pričakujem, da bi nam le-te pri letošnjem Dosu prinesle veliko dobre volje, pozitivne energije in domiselnosti v premagovanju morebitnih težav. Kot pika na i pa bi bile za vso ekipo dobrodošle velike količine banan in coca cole. Člani Manytema že vemo, zakaj.

Matjaž Zaman, Novo mesto, namestnik vodje ekipe
Rok, Matjaž in Maja

Matjaž. Moj brat. Tretjič v ekipi, tokrat zaradi nekaterih okoliščin kot namestnik vodje ekipe. Torej mu ne manjka izkušenj. Aktiven je tudi v politiki. Pravi, da smo se prvo leto učili, lani je šlo vse narobe, letos pa da je čas za normalno dirko.

Pričakovanja: Da pridemo do cilja, da nismo preveč obremenjeni s časom in seveda upam, da ne bo prišlo do kakih poškodb. Upam tudi, da bo letos lepše vreme kot lani, in da spijemo kakšno malo pivo (Uni) med dirko. Lani smo med dirko, 15. maja, v hudem mrazu kuhali čaj.

Igor Kokoravec, Veliki Dol
Igor v Dolomitih

Igor. Tudi tretjič je v ekipi in tudi nepogrešljiv član ekipe. Nekdanji sodelavec. On je večinoma glavni krivec, da sem začel kolesariti. Pred leti sva skupaj organizirala kolesarsko pohodniške izlete po Sloveniji in Italiji za sodelavce in prijatelje, ki so vedno lepo uspeli. Čas bi bil, da kaj takega ponoviva, morda letos poleti v Dolomitih.

Pričakovanja: Šport zahteva človeka v celoti, psihični in fizični. Uspešen športnik pa potrebuje več kot le samega sebe. Potrebuje zanesljivo ekipo, ki mu stoji ob strani ter nudi pomoč pri kvalitetnih pripravah in organizaciji. DOS je preizkušnja, ki zajema vse te lastnosti, saj zahteva združitev športnika z dobro uigrano ekipo ter dodelano organizacijo. Ob ponovnem povabilu v spremljevalno ekipo, sem se seveda takoj odzval in to z veseljem, kajti tudi za mene je udeležba na DOS-u velik izziv. V ekipo bom vložil ves svoj trud, voljo in predanost ter upam, da bo moja pomoč na sami dirki kakorkoli pomagala. Verjamem, da bo Andrej na DOS-u dosegel vse cilje, ki si jih je zastavil, saj to že dokazuje z vestnim trudom in delom. 

Sebastjan Nedoh, Koper
Seba v elementu

Sebastjan. Velik kolesar. Tako in drugače. Drugič je v ekipi, lani je manjkal. Upravičeno. Lani je sam vozil DOS. In ga zvozil. Vsa čast mu in čestitke. Edini v ekipi, ki ima izkušnje kot kolesar in kot član ekipe. Tudi on je nepogrešljiv v ekipi. Nekatere druge ekipe bi ga tudi rade imele v svojih vrstah, a je ostal zvest Manyteamu. Hvala. Sicer pa ima za seboj že kar lepo vrsto ultramaratonskih uspehov. Pred štrimi leti je prevozil nabolj znan brevet na svetu Pariz-Brest-Pariz, prevozil je tudi najtežji brevet v Evropi, italijansko 1001 miljo, to je preko 1600 km, lani je prišel do cilja DOSa, vseh njegovih prevoženih brevetov pa je toliko, da jih verjetno niti sam ne šteje več. Zelo zanimiva so tudi njegova pričakovanja.

Pričakovanja: To je moja tretja priprava na DOS. Prvič v vlogi člana ekipe Many, drugič kot tekmovalec svojega »Teama Seba«, tretjič «gre rado«  pa ponovno član ekipe Many. Glede na izkušnje in pripravljenost našega tekmovalca pričakujem uspešen zaključek že v  soboto, saj imam v nedeljo že druge obveznosti. Za člane ekipe bo potrebno povečati zaloge banan, saj bo tempo in napor zelo velik. Vreme ne more biti slabše kot je bilo lani, vendar smo izkušena ekipa in pripravljeni tudi na snežne razmere, imeli bomo verige in snežne krpe za specialko, tako da lahko ob slabšem vremenu osvojimo tudi pokal in smo prvi na prelazu Vršič. To je ena izmed taktik, imamo jih še veliko, katerih zaradi hude konkurence ne bomo razkrili. Priprave so v polnem teku, Andrej prešteva kilometre, mi dneve, vsi skupaj pa verjamemo v USPEH IN PRESENEČENJE. Vsi za Many-a, Many za nas.

Matej Lavriša, Ljubljana
Matej

Matej. Drugič v ekipi. Lani prvič. Nepogrešljiv. Zadnjih nekaj let se je bolj ukvarjal z zidavo doma, sedaj pa ima več časa za družino s tremi otroki in za hobije: zborovsko petje in kolesarjenje. V letih 2008, 2009 in 2010 je s treking kolesom prevozil trase vseh brevetov v Sloveniji. Leta 2010 je prejel tudi naziv Super randonneur za prevožene 200, 300, 400 in 600 km brevete. Letošnja želja mu je uspešno prevoziti najbolj znani brevet na svetu Pariz-Brest-Pariz. Matejeva pričakovanja so kratka in jedrnata.

Pričakovanja: odlična klapa, super organizacija in podpora, šampanjec v cilju.


Stane Potočar, Novo mesto
Stane



Stane. Prvič v ekipi. Prepričan sem, da bo dal vse od sebe za končni uspeh. Prijatelj iz Novega mesta, tudi navdušen kolesar. Z Matjažem sta velika prijatelja in ne dvomim, da se bo dobro vklopil v ekipo in opravljal zadožitve, ki jih bo vsem dodelil Brane.

Pričakovanja: Glede na to, da bom letos prvič na DOS-u si želim vklopiti v ekipo, s katero bomo pomagali Andreju k čim boljšemu rezultatu. Pričakujem nova poznanstva z nekaterimi člani ekipe in nekaj neprespanih noči. Upam, da bo teklo vse po planu.



19. januar 2011

Sobotne in nedeljske vožnje

Ker sem v službi v Ljubljani, od koder se vsak dan vračam okoli petih popoldne, ne morem niti pomisliti, da bi popoldne med delovnim tednom stopil na kolo. Prehitro nastane tema in še bolj mrzlo. Vendar to ni glavni razlog. Ta je stanje cest, ko se ponoči na mokrem cestišču in v megli, ki se na Primorskem zadržuje že zelo dolgo časa, ne vidi dovolj dobro za varno in sproščeno vožnjo. Torej mi za kolesarjenje zunaj ostane le vikend. Med tednom pa fitnes, trenažer in tek.

Že pred časom sem v ta blog napisal, da se med vikendom udeležujem voženj s skupino, ki se ji reče Goriški Giro. V tem primeru gre pravzaprav za treninge kolesarjev iz Kolesarskega društva Brda http://www.kdbrda.si/, ki pa se jim pridružimo tudi drugi. Tako ob sobotah in nedeljah nastajajo večje ali manjše skupine, ki so po številu zelo odvisne od vremena.

S to skupino prevozim do tri ure ob sobotah in do dve uri ob nedeljah. Vožnja je vse prej kot počasna, saj so člani briškega društva večinoma fantje, ki vozijo tudi po dirkah v svojih starostnih skupinah. Če gre povprečno le 30 km/h, je to počasi, ponavadi je to povprečje precej boljše.

Sam pred to vožnjo in po njej prevozim še kak kilometer, tako da so dolge od 150 km dalje, najdaljša pa je bila dolga 211 km. Prevoženi kilometri se tako kar lepo nabirajo in letos jih imam do današnjega dne že preko 900.

Vtisi po prvih predavanjih v 2011

S predavanjema v medvoški in velenjski knjižnici sem zelo zadovoljen. Obakrat je bilo precej poslušalcev, ki so bili, po mojem mnenju, zadovoljni s slišanim in videnim. To potrjujejo tudi odzivi po obeh predavanjih, ko so nekateri poslušalci navezali kontakt z menoj in želeli vedeti nekatere stvari še bolj podrobno. Enako pozitiven odziv sem dobil tudi s strani zaposlenih v obeh knjižnicah. Hvala.

Za predavanje v Velenju se moram še posebej zahvaliti mojemu prijatelju iz jugo vojaških dni, Sandiju Forštnerju, kakor tudi njegovi ženi Gordani, ki sta se zelo potrudila z oglaševanjem tega predavanja. Pred predavanjem je Sandijeva mama pripravila okusno kosilo, po njem pa smo se z Gordano in Sandijem še dolgo v noč pogovarjali o vsem mogočem, pri čemer se nam je pridružil tudi njun sosed Janez, ki je prav tako kolesar in mi ga je bilo v čast spoznati. Gordana in Sandi sta mi prijazno ponudila tudi prenočišče, tako da sem tisto noč prespal pri njih.

Gordana in Sandi: še enkrat najlepša hvala!

30. december 2010

Predavanja v 2011

V letu 2011 bom ponovno imel potopisna predavanja, ki se nanašajo na mojo udeležbo na Naturathlonu 2009. Predavanja bodo v:

Vabljeni!

Srečno 2011

Vsem, ki berete moj blog, želim srečno in uspešno leto 2011 in da bi se vam uresničile vse skrite in odkrite želje.

29. november 2010

Goriški giro

Goriški giro se imenuje skupina ljubiteljev kolesarjenja v okolici Nove Gorice. Gre za treninge, ki potekajo vsako soboto in nedeljo od 10. ure dalje, vsakokrat pa je zbor na italijanski strani mejnega prehoda Rožna Dolina. V jesenskih dneh se nas je zbralo tudi že preko 30, trasa pa je dolga okoli 60 do 70 km.

Randonneurs.si

Ne tako dolgo nazaj je nastala nova spletna stran http://www.randonneurs.si/rd/randonn.aspx, ki je namenjena vsem ljubiteljem brevetov. Na njej se bomo lahko menili le o brevetih pri nas in v tujini, potrebni in priporočljivi opremi, skupnih treningih, spinningih, izmenjevali svoje izkušnje, načrtovali udeležbo na brevetih v tujini in še in še.

12. november 2010

Prijava na DOS 2011

Danes, 181 dni od štarta Dirke okoli Slovenije, sem organizatorjem poslal prijavo za solo vožnjo http://www.dos-extreme.si/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=29&lang=sl
Prav naključno pa današnja časovna oddaljenost od dirke sovpada z mojo številko na tej dirki, ki je prav tako 181. Spremljevalna ekipa je znana, morda bo še okrepljena, njihove in moje priprave pa potekajo s polno paro. O pripravah pa več kdaj drugič.

26. oktober 2010

1:47:26 na ljubljanskem tekaškem maratonu na 21 km

Moj 21 kilometrski maraton je mimo. Prvi take vrste po kakih 27 letih. V srednješolskih letih sem jih pretekel za malico. Tudi 42 kilometrski mi takrat niso predstavljali težav. Zdaj je to malo drugače. Ali bolje - popolnoma drugače. Slab mesec pred mojimi 44 leti in dober mesec in pol pred maratonom sem se odločil, da grem na 21 km. V tem času se je bilo potrebno vsaj solidno pripraviti, kar pomeniti opraviti kar nekaj tekov, dolžine med eno in dvema urama. Hiter preskok s kolesa v tekaško obutev, vmes pa sem odpeljal še en 225 km dolg brevet,  ni bil vnaprej načrtovan, zato sem pač opravil toliko treningov, kot sem jih le mogel, pri tem nisem pa imel nobenega strokovnega vodstva. Vse sem delal le po lastnem instinktu. Pred štartom nisem imel nobenega občutka glede sposobnosti. 

Načrtoval sem tek okoli 1:45. Tudi z 1:47:26 sem zadovoljen. Po celosobotni udeležbi na izletu, kjer sem bil skoraj stalno na nogah, jedel le pršut in svinjino, spat pa sem šel šele okoli pol dveh zjutraj, je rezultat celo nad pričakovanji.  

Štartal sem dokaj počasi. Kot sem načrtoval. Gneča tekačev ni bila tako velika in neznosna, kot so me nekateri pred tekom strašili. Do 5. kilometra sem imel povprečje nekje okoli 5:30/km, noge so bile težke, sklepi (predvsem gležnji) boleči, želodec pa težak in napihnjen. Po prvi okrepčevalni postaji, po 5. km, ko sem spil nekaj Enervita in pojedel dve mandarini, pa je šlo vedno lažje, sklepi so se popolnoma ogreli, bolečine pa so izginile in nekaj časa sem imel povprečje med 4:30 in 4:40/km, kasneje pa konstantno 5 minut na pretečen kilometer. Ob progi je bilo ogromno gledalcev, ki so navijali in ploskali, ''pleh muska'' je nažigala svoje ritme, tekači pa smo bili z vsakim korakom bližje cilju. Precej otrok je imelo v rokah transparente, na katerih je večinoma pisalo ''Dejmo oči'', ''Dejmo mami'', videl pa sem tudi napis, ki je vzpodbujal 82 letno babico: ''Bravo superbabi''.
Še posebej veliko gledalcev je bilo pri Ruskem carju, to je bilo po že pretečenih okoli 16. kilometrih po ljubljanskih ulicah, ko so mi ob pogledu na njih šle vse kocine pokonci. Še bolj veličastna kulisa gledalcev nas je pričakala nekaj kilometrov kasneje. Od Bavarskega dvora pa do cilja. Spet navijanje, trobljenje, vzklikanje, ... Kdo ne bi mogel dati še zadnjih atomov moči v takem neverjetnem vzdušju? Tik pred ciljem, bilo je v zadnjih 100 metrih, me nekdo pokliče. Bil je Brane. Vedel je, da sem med udeleženci maratona, pa me je prišel vzpodbujat. Super prijatelj, na katerega se lahko vedno zanesem. Že načrtuje naš ponovni skupni DOS naslednje leto. Vrnil sem mu pozdrav in odtekel do konca. Po koncu sva se z Branetom na hitro pogovorila, po tem pa sem utrujen odšel do avta, se preoblekel in odpeljal domov.
Boleče stegenske mišice so še najmanjša posledica. Bolj je kmalu po koncu teka bolela desna rama (pojma nimam, zakaj se je razbolela), desni gleženj, ki je še sedaj otečen, pa je še kar naprej boleč. Vendar pa gre vse skupaj na bolje. Še par dni počitka, potem pa začetek priprav na novo kolesarsko sezono. Takoj po krompirjevih počitnicah. Morda pa tudi kak dan prej.

Kot sem že napisal sem z mojim tekom zadovoljen, vedno pa je tako, da bi se lahko kaj izboljšalo. Ampak to naj ostane za naslednjič. Vreme je bilo oblačno, temperatura zraka pa okoli 10 stopinj Celzija, nekje pri 10. kilometru pa nas je obiskalo še sonce. Trasa maratona je bila lepa, ravninska, organizacija pa zelo dobra. Le nekateri so se na cilju pritoževali, ker ni bil zagotovljen topli obrok za udeležence maratona. Vsekakor pa, če mi bo zdravje služilo, pridem naslednje leto spet. Takrat z drugačnimi cilji in pričakovanji.

19. oktober 2010

Priprave na kolesarsko sezono 2011 in načrti za 2011

Še več kot pol leta je do štarta Dirke okoli Slovenije 2011 (DOS), katerega štart bo 12.5.2011 z nekoliko spremenjeno traso, pravili in povišano štartnino. To bo eden od dveh glavnih ciljev v letu 2011. Drugi cilj je udeležba na najbolj znanem brevetu na svetu, Pariz-Brest-Pariz, 1225 km, ki bo v drugi polovici avgusta. Vendar bo pred tem potrebno za Francijo prevoziti kvalifikacije, kar pomeni še brevete v dolžinah 200, 300, 400 in 600 km.

Priprave na sezono 2011 se začenjajo že konec letošnjega oktobra. Zadnji dve zimski sezoni sem doslej posvetil le fitnesu in kolesarjenju, le nekaj malega tudi pohodništvu. To zimo bom dal, poleg fitnesa in kolesarjenja, poudarek še teku, smučarskemu teku in aktivnejšemu pohodništvu.

Konec kolesarske sezone in zahvala sponzorjem

Ob koncu kolesarske sezone 2010, se moram še enkrat zahvaliti vsem sponzorjem, ki so mi omogočili udelžbo na letošnjem DOSu. Recesija se močno pozna. Čedalje manj je možnosti za pridobitev finančnih sredstev, no nekaj se jih je vseeno dobilo, je pa še možno dobiti sponzorstvo v obliki blaga in storitev, večinoma brezplačno ali po simbolični ceni.

Naštetei sponzorji so navedeni po naključnem vrsten redu:

  • Nova KBM d.d. http://www.nkbm.si/
  • Avtodomi Roming http://www.avtodomi-roming.si/
  • Banem d.o.o. http://www.banem.si/
  • Fructal d.d. http://www.fructal.si/
  • Incom d.o.o. http://www.incom.si/intro
  • Športno društvo Turbo M http://www.turbom.org/
  • Bisport Nova Gorica kolesarska trgovina http://www.bisport.si/
  • Impreso d.o.o. http://www.impreso.si/
  • Športno društvo BIK.SI http://sdbik-si.blogspot.com/
  • Unifruit d.o.o. http://www.unifruit.si/
  • Ekstundo d.o.o. - E hub
  • Cautela Pros d.o.o.
Še enkrat najlepša hvala vsem in upam, da bomo sodelovali tudi v prihodnjih letih.

Nekaj dni pred tekaškim maratonom v Ljubljani

Le še nekaj dni nas loči do 15. Ljubljanskega maratona. Teki do dveh ur mi ne povzročajo težav, je pa res, da pri nas v zadnjih dneh ni enostavno teči, saj v Ajdovščini piha burja s hitrostjo okoli 100 km/h. Tek v takem vetru ni nek posebeben užitek, še posebej ne takrat, ko te sunek kar premakne. Je pa videti precej tekačev, ko ni tako močnega vetra. Večinoma vsi pravijo, da bodo šli v Ljubljano na maraton. Razen nekaterih, ki pa pravijo, da tja ne marajo, ker je prevelika gneča in se pravzaprav ne da normalno teči. To me spominja na kolesarski marton Franja, kjer je tudi taka gneča, da kar glava boli. Ker je tam tudi veliko padcev, sem se že predlani odločil, da me na Franji ne bo več.

Težko pa je reči, kako je z mojo hitrostjo pri teku. Razdalje, ki jih na treningih pretečem so zgolj okvirne in neizmerjene ter ne morejo predstavljati nekega resnega časovnega merjenja, razen seveda skupnega časa. Še vedno upam na rezultat pod 1:45. Če ga bom dosegel bo super, če pa ne, bo pa tudi prav in ne bo konec sveta.

4. oktober 2010

Breveti v letu 2011 v Sloveniji in na Hrvaškem

21. avgusta 2011 bo v Parizu, Francija, štart najbolj znanega breveta na svetu. Gre za brevet Pariz-Brest-Pariz, 1200 km, ki ga organizirajo vsake štiri leta, in na katerega se lahko uvrstiš le pod pogojem, da v letu, ko se odvija ta brevet, prevoziš homologirane brevete na razdaljah 200, 300, 400 in 600 km.

Preliminarni načrt datumov in razdalj brevetov v letu 2011:

v Sloveniji:
  • 200 km - 2.4.
  • 300 km - 16.4.
  • 400 km - 30.4.
  • 600 km - 28.-29.5.
  • 1000 km - 23.-26.6.
  • 300 km - 27.7.
  • 200 km - 24.9.

na Hrvaškem:
  • 200 km - 9.4.
  • 300 km - 23.4.
  • 400 km - 7.-8.5.
  • 600 km - 4.-5.6.
Trase in organizatorje bom objavil naknadno, ko bodo datumi potrjeni.

24.10.2010 15. Ljubljanski maraton

Z 225 km dolgim brevetom, ki je bil pred nekaj dnevi, se je zame zaključila kolesarska sezona 2010. Po prvotnem načrtu naj bi imel zdaj vsaj dva tedna počitka, potem pa naj bi se začele priprave na sezono 2011. Pred nekaj tedni pa se je ta načrt spremenil. Odločil sem se namreč, da bom na 15. Ljubljanskem maratonu, tekaškem, ki bo 24.10.2010, nastopil na 21 km dolgi preizkušnji. Moj cilj je rezultat 1:45.

Zaključni brevet v Sloveniji v letu 2010

Preteklo soboto, 2.10.2010, je bil še zadnji letošnji brevet v Sloveniji. Pravzaprav bi moral biti že prejšnjo soboto, pa je bil zaradi slabe vremenske napovedi prestavljen za ta vikend. Hladno in oblačno vreme je na štart privabilo okoli 20 udeležencev, samo moških. 225 km dolg brevet z okoli 1950 višinskimi metri nas je iz Ljubljane popeljal do Kamnika, čez Črnivec, skozi Nazarje, Gorenje, Polzelo, Vel. Pirešico, Babno, Levec, Prebold, Trbovlje, Izlake, Moravče, Domžale, Šentjakob do cilja v Črnučah v Ljubljani.

Do vznožja Črnivca smo vozili vsi skupaj, v klanec pa se je skupina razdelila. Na Črnivcu, na 68. kilometru, smo se počakali le toliko, da smo formirali najhitrejšo skupino in kmalu nadaljevali pot proti Gornjemu Gradu. Cesta v dolino je bila večinoma mokra in spolzka, zato sem vozil zelo previdno in počasi. Pač ne maram padcev. Pravzaprav se bojim padca. Tega me ni sram priznati. Toda to je bil razlog, da sem kmalu izgubil stik s skupino. V Gornjem Gradu sem se jim približal na kakih 10 sekund zaostanka, bližje pa nisem mogel.  Žal  se je skupina odpeljala naprej v dirkaškem tempu, ki nikakor ni bil v skladu s pravili breveta. Do Celja, do 2. kontrolne točke, sem nadaljeval sam. Čeprav sem že dvakrat prevozil ta brevet, se določenih delov proge nisem spomnil, tako da sem moral uporabiti potno knjigo. Kljub temu sem nekje zgrešil pot in do 2. KT prišel z druge strani.

Od tam naprej sem vozil v prvi skupini, prevozili smo tudi nekaj razgibane trase in vzpon na Podmejo, kjer smo se spet počakali in družno peljali do konca.

Vozil sem z rezervnim, aluminijastim kolesom, kljub temu pa sem imel končno povprečje 29,7 km/h, kar pa niti ni tako slabo.

24.9.2010 Umrl je Jure Robič

UMRL JE JURE ROBIČ

Turobnega petka, bilo je 24.9.2010, popoldne, okoli pol petih popoldne me pokliče kolesarski kolega Jurij in me vpraša, če je res umrl Jure Robič. Presenečeno mu odvrnem, da o tem ne vem nič, naj pa mi sporoči, če bo kaj več izvedel. Malo zatem mi je Marko Baloh potrdil to vest. Z gorskim kolesom se je smrtno ponesrečil nekje nad Jesenicami, ko se je na gozdni poti zaletel v avto.

Čeprav se nikoli nisva kaj posebej zbližala, me je vest zelo pretresla. Kakor tudi vse moje kolesarske in ultrakolesarske kolege. Najhujša misel je bila, da se lahko nam vsem, ki kolesarimo, zgodi kaj takega.


Jure Robič v elementu
 Še največ kontakta sva imela 27. marca letos, ko smo v Ajdovščini organizirali dobrodelno kolesarjenje. Zjutraj je bil prvi na štartno ciljnem prostoru pred Osnovno šolo Šturje. Pred menoj. Prvi krog sva še vozila skupaj. Potem sem imel nekaj tehničnih težav s kolesom, pa se je odpeljal naprej. Pa ga tako ali tako ne bi mogel dohajati. Popoldne, ko se je odpravil domov, je spotoma peljal v Ljubljano še mojega prijatelja Braneta.

jutranja ekipa
Menda se je rad udeleževal dobrodelnih prireditev. Ne vem. Ampak v Ajdovščino je prišel. Trasa 30 km kroga mu je ustrezala. Zanjo je rekel, da je tehnično zahtevna, valovita, skoraj brez ravnine. Torej, da je idealna za trening. Bo že držalo, če ti to reče možakar, ki je že tolikokrat zmagal na RAAMu, na DOSu, ... Možakar, ki je v enem letu naredil toliko kolesarskih kilometrov, kot jih velika večina običajnih zemljanov ne naredi niti z avtom. Nikoli nisem bil njegov velik navijač. Sem pa vedno spremljal, kako napreduje na dirkah. Tudi na njegovi zadnji dirki v Švici je bilo tako. Preko interneta. Še več. Tam bi bil lahko tudi v njegovi ekipi. Nekaj dni pred odhodom v Švico me je klical David Črmelj, ki je bil tudi v Juretovi ekipi in me povabil, naj grem zraven. Pa nisem šel.

Jure Robič je bil vrhunski športnik, ki je življenje podredil kolesarstvu. Tisti, ki smo ga spremljali večinoma le od daleč, smo ga imeli za čudaka, za nedostopnega ostalim. Kljub temu smo vedno vsaj potiho navijali zanj. Tisti, ki pa so ga bolje poznali, pa pravijo, da je bil prijeten možakar, vedno pripravljen pomagati. Kakorkoli že. Od nas se je poslovil daleč najboljši ultramaratonski kolesar na svetu. Vsa čast mu!!! RIP.

Še nekaj fotografij z Juretom, ki so bile narejene 27. marca v Ajdovščini pred OŠ Šturje: